تحلیل قیمت ترون: نشانه های صعودی | ۹ شهریور

در یک توئیت جدید، ترون دائو درباره پیشرفت های معیارهای آن چین (درون زنجیره ای) ترون صحبت کرده است. با توجه به این گزارش و افزایش تعداد تراکنش ها و سرمایه قفل شده، توکن ترون هم با سرعت مناسبی در حال رشد است.

این رشد در احساسات کاربران هم تأثیر داشته و با حفظ سطح تسلط اجتماعی ترون، بر اعتبار آن افزوده است. با اینکه برخی معیارها در وضعیت مثبت و مناسبی قرار گرفته اند اما همه چیز امیدوارکننده نبوده است. به عنوان مثال حجم معاملات و ارزش بازار از ماه می در حال کاهش مداوم است و نوسان زیادی در معیار حجم مشاهده شده است. البته این نوسان در تایم فریم های پایین در قیمت منعکس نشده است.

تحلیل قیمت ترون

قیمت TRX مدتی است بین مقاومت 0.071 دلار و حمایت 0.063 دلار در حال معامله است. بسیاری از تریدرها با رسیدن قیمت به مقاومت پوزیشن شورت اتخاذ کرده و در هنگام تست حمایت موقعیت لانگ را به کار گرفته اند تا کسب سود کنند. اما اخیراً مقاومت 0.063 دلار شکسته شده و سپس قیمت بازگشته است.

در 30 آگوست، TRX بالاتر از خط میانی باندهای بولینگر معامله می شد که یک نشانه صعودی است.

علاوه بر این اندیکاتور RSI در سطح 50 قرار دارد که برتری خریداران یا فروشندگان را نشان نمی دهد. CMF هم در سطح 0.17 صعودی بوده و احتمال یک رالی در روزهای آینده را نشان می دهد.

نمودار چهارساعته قیمت ترون /  دلار. برای مشاهده نمودار در سایز بزرگ روی آن کلیک کنید.

با وجود برخی نشانه های صعودی هنوز پیش بینی اینکه آیا ترون می تواند مقاومت کوتاه مدت پیش رو را بشکند و یک رالی را آغاز کند زود است. باید کمی صبر کنیم تا نشانه های بیشتری را در پرایس اکشن ترون مشاهده کنیم.

منبع: ambcrypto