یونی سواپ بیشترین حجم معاملاتی بین نهنگ ها را دارد

توكن يونى سواپ توانست با جلو زدن از توكن ماتيك، بيشترين حجم معاملات ١٠٠٠ نهنگ برتر شبكه اتريوم را در ٢٤ ساعت اخير به خود اختصاص دهد.

به گزارش ميهن سيگنال، براساس جدیدترین داده‌های پلتفرم ویل‌استتس، توکن یونی سواپ (UNI) بیشترین حجم معاملات ۱,۰۰۰ نهنگ برتر اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته را به خود اختصاص داده است، اين در حالى است كه ارز شيبا اينو بعد از اتريوم، همچنان در جايگاه دوم از نظر ذخيره والت نهنگ ها قرار دارد.

گفتنى است توكن يونى سواپ در حال حاظر، گسترده ترين توكنى است كه توسط نهنگ ها نگهدارى مى شود، اين بدين معنى است که تقریباً همه کیف پول‌ های بزرگ شبكه اتريوم، این توکن را در اختیار دارند.

علاوه بر اين، ارز ماتيك همچنان جزو ١٠ ارز برترى است كه در آدرس برجسته ترين والت نهنگ هاى بزرگ شبكه اتريوم، نگهدارى مى شود. به گفته ويل استتس، ارزش ماتيك هاى نگهدارى شده توسط نهنگ ها به ١٠٠ ميليون دلار مى رسد.

گفتنی است که بیشترین دارایی ذخیره نهنگ‌ها پس از اتریوم همچنان توکن شیبا اینو مى باشد.

توکن UNI یک توکن ارائه شده توسط صرافی Uniswap است. این توکن به دارندگان، امکان می‌دهد که در مورد تحولات جدید و تغییرات سیستم عامل، از جمله نحوه توزیع توکن های ضرب شده به توسعه دهندگان و همچنین هرگونه تغییر در ساختار کارمزد، رأی دهند. توکن UNI در ابتدا در سپتامبر سال ۲۰۲۰ ایجاد شده است تا از روی آوردن کاربران به صرافی غیرمتمرکز سوشی سواپ جلوگیری کند.

هدف اصلی از تشکیل ارز دیجیتال یونی سواپ این بود که بستری برای کاربران شبکه بلاکچین اتریوم فراهم شود تا بتوانند به صورت مستقیم معاملات خود را انجام دهند بدون اینکه نیازی به واسطه داشته باشند.

منبع: u.today.com