تحلیل قیمت تزوس: نیم نگاه به سقف ۳.۶ دلار | ۳۱ فروردین

تحلیل قیمت تزوس نشان می دهد امروز یک روند صعودی در جریان است. دیروز قیمت تا سقف 3.6 دلار افزایش یافت اما خرس ها رالی را متوقف کردند.

نکات مهم تحلیل قیمت تزوس

  • تحلیل قیمت تزوس، روند صعودی را نشان می دهد.
  • قیمت تزوس در 3.3 دلار با مقاومت مهمی روبه‌روست.
  • در سطح 3 دلار حمایت وجود دارد.

قیمت در 3 دلار حمایت و در 3.33 دلار با مقاومت رو به رو است. خریداران نتوانسته‌اند قیمت را تا سطح مقاومت پیش ببرند و در نتیجه آن در حوالی 3.2 دلار تقویت رخ داده است. دیروز قیمت تا سقف 3.6 دلار افزایش یافت اما خرس ها رالی را متوقف کردند.

احساسات کلی بازار صعودی است و انتظار می رود قیمت تزوس با افزایش تقاضا به سمت سقف قبلی 3.6 دلار حرکت کند. اکنون XTZ با 1.36 درصد رشد در محدوده 3.20 دلار در حال معامله است. اگر خریداران نتوانند مقاومت 3.33 دلار را از پیش رو بردارند، احتمال اصلاح تا حمایت 3 دلار وجود خواهد داشت.

حجم معاملات کمی ماهش یافته و اکنون در 63697254.63 دلار قرار دارد. رنج معاملات در 24 ساعت گذشته بین 3.13 تا 3.26 دلار بوده و ارزش بازار به 2.8 میلیارد دلار رسیده است.

آماده شدن برای بریک اوت

در نمودار 4 ساعته، قیمت بین حمایت 3 دلار و مقاومت 3.33 دلار در نوسان است. اندیکاتور RSI در وضعیت خنثی قرار گرفته و برای بازیابی پس از اشباع فروش  تلاش می کند. باندهای بولینگر شروع به عریض شدن کرده اند و این نشان می دهد در آینده نزدیک شاهد افزایش نوسان خواهیم بود.

نمودار چهارساعته قیمت تزوس / دلار. برای مشاهده نمودار در سایز اصلی روی آن کلیک کنید.

اندیکاتور مکدی یک برخورد نزولی را بین خطوط سیگنال و مکدی نشان می دهد اما مومنتوم در حال کند شدن است و احتمال ایجاد یک برخورد صعودی وجود دارد. این برخورد در آینده نزدیک می تواند یک سیگنال خرید برای تزوس باشد. اندیکاتور پارابولیک SAR روند نزولی را نشان می دهد زیرا نقطه‌ها بالاتر از کندل‌های قیمت قرار دارند.

تحلیل قیمت یک روزه تزوس

در نمودار یک روزه، خریداران کنترل بازار را به دست گرفته اند و این موجب حرکت از کف 2.6 دلار تا سقف 3.6 دلار در روزهای اخیر شده است. قیمت اکنون به سقف قبلی نزدیک شده و احتمال بریک اوت بالاتر از 3.33 دلار و افزایش تا قله های جدید وجود دارد.

نمودار یک روزه قیمت تزوس / دلار. برای مشاهده نمودار در سایز اصلی روی آن کلیک کنید.

اندیکاتور RSI در تلاش برای خروج از منطقه اشباع فروش در منطقه خنثی قرار گرفته است. اندیکاتور مکدی برخورد صعودی را نشان می دهد زیرا خط سیگنال به بالای خط مکدی رسیده است. مومنتوم قوی است و انتظار داریم افزایش یابد. اندیکاتور پارابولیک SAR روند صعودی را نشان می دهد زیرا نقطه‌ها زیر کندل‌ها قرار دارند. با افزایش عرض باندهای بولینگر، نوسان بازار هم افزایش خواهد یافت.

جمع بندی

تحلیل قیمت تزوس نشان می دهد قیمت در سطح 3.2 دلار در حال تقویت است. پیش بینی می شود قیمت افزایش یابد و به قله های قبلی خود حمله کند. برای این کار XTZ باید از 3.33 دلار عبور کند.

منبع: کریپتوپولیتن