تحلیل سه آلتکوین (۱۵ بهمن ۹۸)

سه آلتکوینی که پتانسیل افزایش قیمت در فوریه را دارند.

قیمت LTC، OCEAN و ADA در حال حاضر بالاتر از خطوط مقاومت بلند مدت است. این احتمال وجود دارد که این افزایش در طول ماه فوریه ادامه یابد.

تعداد زیادی از آلتکوین ها افزایش قابل توجهی در ماه ژانویه داشته اند. در عوض، ما قصد داریم به سه ارز که قبلاً قیمت آنها بالا رفته و پتانسیل افزایش چشمگیر در ماه فوریه را نیز دارند بررسی کنیم. این سه عبارتند از:

  1. لایت کوین (Litecoin (LTC
  2. کاردانو (Cardano (ADA
  3. اوشن (Ocean Protocol (OCEAN

بدون اتلاف وقت، بیایید به هریک از آنها نگاهی بیندازیم و پتانسیل آنها را برای سودهای آینده مشخص کنیم.

OCEAN

قیمت OCEAN طی 176 روز گذشته به تدریج در امتداد یک خط حمایت صعودی در حال افزایش است. در شانزدهم ژانویه، قیمت خط مقاومت را شکست و افزایش بیشتری یافت.

قیمت دو بار از خط مقاومت نزولی عبور کرده است و به ترتیب 144٪ و 86٪ حرکت به سمت بالا افزایش داشته. اگر حرکت فعلی 110 درصد بزرگی داشته باشد (میانگین دو افزایش قبلی)، قیمت آن به 890 ساتوشی می رسد.

روند در امتداد خط حمایت صعودی

3 RSI  روزه از افزایش قیمت آن پشتیبانی می کند. در طی زمانی که قیمت از خط مقاومت خارج شد و آن را به عنوان پشتیبانی تأیید کرد، RSI  به خط 50 سقوط کرد و در حال حاضر به سمت بالا حرکت می کند، که تأیید کننده روند صعودی است.

RSI

در مقایسه با دو حرکت صعودی قبلی، جریان فعلی بسیار کند تر بوده است، کل طول حرکت دوم به سمت بالا به مدت 18 روز است.

بنابراین، ممکن است که نرخ افزایش بالا رود و قیمت طی هفته آینده به سطح 640 ساتوشی برسد.

برای پایان ماه فوریه، هدف ما در 840 به طور خوشبینانه ارائه شده است، که خط مقاومت صعودی احتمالی موجود در محل را از 3 ژوئیه 2019 تأیید می کند.

روند احتمالی Ocean

نتیجه گیری OCEAN

  • OCEAN  بالای خط مقاومت شکسته است.
  • RSI  از حرکت رو به بالا پشتیبانی می کند.
  • هدف متوسط ​​640.
  • می تواند تا پایان فوریه به 840 برسد.

Litecoin

قیمت Litecoin در 14 ژانویه یک خط مقاومت نزولی بلند مدت را به بالا شکست. و پس از آن، یک مثلث متقارن ایجاد کرد، که به عنوان یک الگوی تداوم عمل کرد و باعث شکست دیگری شد.

در زمان نوشتن این متن، قیمت LTC یک مندل بلند صعودی را ایجاد کرده است و در حال حرکت به بالای منطقه مقاومت 0.0071 ساتوشی است و به سمت خط مقاومت 0.0078 ساتوشی حرکت می کند.

شکست روند نزولی در LTC

از اهمیت منطقه 0.0071 نمی توان غافل شد زیرا منطقه ورود به روند صعودی در سال 2017 و 2018 بوده است. اگر قیمت باز هم از این ناحیه عبور کند، می توانیم با اطمینان بگوییم که این روند صعودی است.

ناحیه حمایت LTC

علاوه بر منطقه مقاومت، قیمت Litecoin به تازگی از میانگین متحرک 200 روزه خود به بالا حرکت کرده است. اگرچه RSI واگرایی نزولی را نشان می دهد، اما از نظر مقدار نسبتاً ناچیز است. از طرف دیگر، از خط 50 بسیار فاصله گرفته است و نشان می دهد که LTC روند صعودی دارد.

RSI

در مورد حرکت آینده، ما می توانیم آنها را با استفاده از کانال صعودی احتمالی که قیمت در آن معامله می شود، تشریح کنیم. اگر قرار بود یک بار دیگر به منطقه 0.0071 بازگردد، فرصت خوبی برای ورود به معامله با سود نزدیک به %40 را فراهم می کند. اگر قیمت به هدف 0.01 برسد.

روند احتمالی LTC

نتیجه گیری  Litecoin

  • Litecoin  خط مقاومت بلند مدت را به بالا شکسته است.
  • قیمت بالاتر از میانگین متحرک روزانه خود در حرکت است.
  • هدف کوتاه مدت 0.0078 ساتوشی
  • هدف بلند مدت 0.01 ₿.

Cardano

قیمت ADA از آگوست 2019 در داخل مثلث صعودی در حال معامله است و به هر دو خط مقاومت و حمایت چندین بار اعتبار داده است.

در تاریخ 28 ژانویه، قیمت از مثلث با حجم بسیار قابل توجهی بیرون آمد. قبل از اینکه اندکی کاهش یابد، به 618 ساتوشی رسیده است.

به نظر می رسد که قبل از ادامه حرکت رو به بالا، قیمت یک بار دیکر به خط مقاومت بازگردد.

شکست کانال

میانگین متحرک از افزایش قیمت حمایت می کند زیرا یک تقاطع بین میانگین متحرک 50 و 200  بوجود آمده است. علاوه بر این، در حالی که RSI پنهان است، هیچ واگرایی نزولی ایجاد نکرده و بالاتر از خط 50 در یک ماه گذشته بوده است، و این نشان می دهد که قیمت در روند صعودی دارد.

RSI و MA

با نگاهی به چارت هفتگی، نزدیکترین مناطق مقاومت در سطح 780 و 1000 ساتوشی هستند، که همان سطوح 0.236 و 0.382 فیبو از نزول قبلی در آوریل 2019 بدست آمده اند.

کاهش احتمالی به سمت خط مقاومت، نقطه ورود خوبی را برای حرکت صعودی فراهم می کند، که در صورت رسیدن قیمت به هدف اول، افزایش 45 درصدی قیمت خواهد بود.

روند احتمالی ADA

نتیجه گیری  Cardano

  • ADA  یک الگوی معکوس بلند مدت صعودی را شکسته است.
  • یک تقاطع صعودی بین میانگین های متحرک در حال شکل گیری است.
  • هدف کوتاه مدت 780 ساتوشی.
  • هدف بلند مدت 1000 ساتوشی.