خرید میلیونى اتریم توسط نهنگ ها

نهنگ‌ هاى بازار درافت قيمتى اخير بازار اقدام به خريد  ۵۰۰ میلیون دلار اتریوم كردند.

نهنگ ها از سقوط بازار استفاده ميكنند

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از يوتودى، با توجه به داده‌ های ارائه شده توسط پلتفرم سانتیمنت، نهنگ‌ های اتریوم تصمیم گرفته ‌اند با خرید تقریباً ۵۰۰ میلیون دلار اتریوم از سقوط ارزهاى ديجيتال استفاده و اقدام به خريد ETH در افت بازار کنند.

گفتنى است، تعداد کیف پول‌ هایی که بیش از یک اتریوم دارند، در حال حاضر به ۱.۴ میلیون آدرس رسیده است.

همچنين به گزارش ميهن سيگنال به نقل از يوتودى، در حال حاضر، تعداد آدرس‌ های اتریومی که بیش از ۱۰,۰۰۰ اتر دارند، به بالاترین سطح خود در تاریخ (ATH) رسیده است.

بر اساس داده هاى ثبت شده توسط يك شبكه كه آدرس هايى را كه تعداد بسيارى اتريوم نگهدارى ميكنند را شناسايى ميكند، تعداد خريد هاى اين ارز به مقدار قابل توجهى بالا رفته است. اين رشد در معاملات خريد به دليل افت قيمت ٣٠ درصدى كه شبكه اتريوم در چند هفته گذشته به دليل اصلاح قدرتمند بازار ارزهاى ديجيتال شاهد آن بود، اتفاق افتاده است.

به گفته خبرگزارى سانتيمنت، صعود چشگير در شاخص معاملات خريد دومين ارز محبوب صنعت ارزهاى ديجيتال يعنى اتريوم، بزرگترين تغيير اين شاخص از ماه نوامبر تاكنون بوده است.

گفتنى است، آخرين تغيير قابل توجه در شاخص معاملات خريد اين شبكه مربوط به زمانى بود كه قيمت اتريوم از سطح ٥ هزار دلارى به سطح ٤/٨٢٠ هزار دلارى، سقوط كرده بود.

منبع: u.today.com