٨٧٨ میلیون دلار تجهیزات ماینینگ توسط یک شرکت آمریکایى خریدارى شد

يك شرکت استخراج آمریکایی به نام ماراتون دیجیتال، ۸۷۹ میلیون دلار تجهیزات ماینینگ خریدارى كرد.

اين شركت استخراج بيت كوين، اعلام كرده است كه تا ماه دسامبر سال ٢٠٢٢، هر ماه تعداد ١٣ هزار دستگاه استخراج بيت كوين به اين شركت تحويل داده مى شود.

ماراتون دیجیتال، شرکت آمریکایی فعال در زمینه استخراج ارزهای دیجیتال، هفته گذشته با انتشار اسناد قرارداد خود در وب‌سایت سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا، اعلام کرد که ۸۷۹ میلیون دلار تجهیزات ماینینگ خریده است.

اين معامله هفته گذشته انجام شده بود اما چيزى در مورد مبلغ معامله و تعداد دستگاه هاى خريدارى شده اعلام نشده بود، اين شركت از اين معامله به نام (record number)، ياد كرده است.

ماراتن در اطلاعيه خود اعلام كرده است كه مبلغ پرداختى به قسمت هاى كوچكتر تقسيم شده است، به گفته اين شركت، ٣٥ درصد اوليه هزينه دستگاه ها، در دو هفته آتى و ٣٥ درصد ديگر هم تا قبل از ارسال محموله پرداخت خواهند شد، گفتنى است هزينه دستگاها حداقل تا يك ماه قبل از ارسال محموله ها به طور كامل، تسويه خواهد شد.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از يوتودى، این شرکت بین ماه‌ های ژوئیه تا دسامبر سال آینده، هر ماه ۱۳,۰۰۰ دستگاه مدل «Antminer S۱۹ XP» دریافت خواهد كرد.

مجموع دستگاه ‌های خريدارى‌ شده توسط اين شركت آمريكايى، ۷۸,۰۰۰ مورد اعلام شده است.

شرکت ماراتن پتنت (Marathon Patent)، يك شرکت استخراج آمریکایی است كه سهامش به‌ صورت عمومی در بازار نزدک معامله می‌شود و یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه استخراج بیت کوین در آمریکای شمالی محسوب مى شود.