خروج بیش از ۲ میلیارد دلار بیت کوین از صرافی های برتر از ماه ژوئن

ذخایر ارزهای دیجیتال در صرافی ها تا ثبت یک رکورد جدید افت کرده است. چند ماه پیش پلتفرم های معاملاتی ذخایر بیت کوین بیشتری در اختیار داشتند. داده ها نشان می دهد در برخی صرافی ها مشتریان به 187000 بیت کوین معادل 2.1 میلیارد دلار را از کیف پولهای سرد متعلق به صرافی ها خارج کرده اند.

تخلیه 187000 بیت کوین در 5 صرافی برتر

در ماه فوریه کوین بیس یک میلیون بیت کوین را تحت مدیریت خود داشت. اکنون این میزان با خروج 92000 بیت کوین دچار افت 9 درصدی شده است. برخی صرافی های دیگر نیز تخلیه کیف پولهای سردشان را در سه ماه اخیر تجربه کرده اند.

هوبی، دومین صرافی برتر از نظر میزان ذخایر بیت کوین از 30 ژوئن تا امروز 53000 بیت کوین را از دست داده است. سومین پلتفرم برتر یعنی بایننس توانسته در این مدت 266000 بیت کوینی که در اختیار داشته را حفظ نماید. همچنین چهارمین دارنده بیشترین ذخایر یعنی بیت فینکس نیز شاهد تغییر زیادی در ذخایر خود در سه ماه اخیر نبوده است.

صرافی اوککس سه ماه پیش مدیریت 240000 سکه بیت کوین را در اختیار داشته اما امروز تنها 198000 بیت کوین دارد. این یعنی 42000 بیت کوین در سه ماهه اخیر از این پلتفرم خارج شده است.

داده ها نشان می دهد 5 پلتفرم معاملاتی برتر شاهد خروج بیش از 187000 بیت کوین معادل 2.1 میلیارد دلار از ذخایر خود بوده اند.

طبق داده ها تعادل در صرافی ها در 15 ماه اخیر کاهش یافته است. پایین بودن تعادل در صرافی ها به این معناست که کاربران دارایی های خود را به روش های غیر حفاظتی ذخیره می کنند.  زیرا بسیاری از تریدرها تمایل کمتری به اعتماد کردن به یک نهاد ثالث برای نگهداری از دارایی هایشان دارند.

 

راستی! اگر علاقه مند به دنبال کردن اخبار داغ ارزهای دیجیتال هستید کانال اخبار میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین میتوانید آخرین اخبار ارز های دیجیتال را در خبر ارز دیجیتال بخوانید.

نام صرافی تخفیف کارمزد IP خارج ایران لینک ثبت نام

nobitex

نوبیتکس

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

excoino

کیوسک

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

kucoin

کوکوین

دارد فعلا نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

coinex

کوینکس

دارد فعلا نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

منبع: بیت کوین نیوز