۳ آلت کوین آماده انفجار قیمت در سال ۲۰۲۴

بازار ارزهای دیجیتال معمولاً در اوایل سال نو رالی بابانوئل را تجربه می کند که در آن قیمت بیت کوین و سایر رمزارزها افزایش می یابد. سال 2023 با ریکاوری قیمت بیت کوین همراه بود و در سال 2024 علاوه بر هاوینگ بیت کوین اتفاقات مهمی از جمله احتمال تایید صندوق های ETF بیت کوین را پیش رو خواهیم داشت که می توانند تأثیر مثبتی بر قیمت ارزهای دیجیتال داشته باشند.

از جمله ارزهای آینده دار که پتانسیل رشد انفجاری در سال 2024 را دارند می توان به آپتوس (APT)، سویی (SUI) و بلر (BLUR) اشاره کرد.

آپتوس

قیمت آپتوس یک مرحله پرآشوب را تجربه کرده و از افت قیمت بازیگران اصلی بازار جان سالم به در برده است. حتی در زمان های دشوار، APT قدرت خود را حفظ کرده است.

آپتوس برای اینکه روند فعلی قیمت حفظ شود، رنج 8.53 تا 15.04 دلار در سال 2024 را تجربه خواهد کرد. با ادامه روند فعلی، شاهد افزایش قیمت خواهیم بود که تحت تاثیر احساسات مثبت جامعه کاربران و ارتقای پلتفرم آن روی خواهد داد.

پیش بینی می شود افزایش قیمت آپتوس تا سال 2025، ارزش آن را به 25.34 دلار برساند. این پیش بینی در صورتی که نوسان های بازار، قانون گذاری های سخت گیرانه و موانع دیگر جلوی رشد را نگیرند به وقوع می پیوندد.

سویی

قیمت سویی که در عرصه دیفای فعالیت می کند سیر صعودی پیدا کرده است. ارزش کل قفل شده آن از کمتر از 100 میلیون در ماه نوامبر به 217.32 میلیون دلار در حال حاضر رسیده  است. عملکرد عالی این شبکه و همکاری با نام های بزرگ باعث اوج گرفتن این اکوسیستم شده است.

اگر روند فعلی ادامه پیدا کند قیمت سویی در سال 2024 افزایش قابل توجهی خواهد داشت. کف سالانه قیمت در 0.7942 دلار و سقف سالانه آن 1.3930 دلار پیش بینی شده است.

بر اساس تحلیل میهن سیگنال، آینده سویی امیدوارکننده است زیرا عملکرد آن در حوزه دیفای مثبت بوده است. سیستم تأمین مالی و طراحی کم نظیر، سویی را به یکی از بهترین بازیکنان جدید در حوزه دیفای تبدیل کرده است. البته چالش هایی برای حفظ مومنتوم و رقابت در این فضای گسترده نیز وجود دارد.

بلر

قیمت بلر حرکت نوسانی داشته و پس از رشد دچار افت شده است. اما پس از این افت بلر توانسته از سطح 0.30 دلار بازگردد. پس از آن دوباره کاهش ثیمت تا کف 0.15 دلار در اکتبر صورت گرفته اما در نهایت نشانه هایی از رشد را بروز داده است. با فروش NFT و تغییر ناگهانی احساسات سرمایه گذاران، احتمالا روند مثبتی را در پیش خواهیم داشت.

اگر بلر به روند فعلی خود ادامه دهد، قیمت آن طبق پیش بینی ها در سال 2024 بین کف 0.44 و سقف سالیانه 0.93 دلار نوسان خواهد کرد.

رشد پلتفرم NFT بلر می تواند باعث افزایش قیمت توکن آن شود. پیش بینی قیمت برای سال 2025 1.42 دلار و میانگین قیمت برای سال 2030، 72 دلار تخمین زده شده است. البته ممکن است با اتفاقات پیش بینی نشده در دنیای ارز دیجیتال، همه این محاسبات به هم بخورد.

جمع بندی

در این مقاله سه ارز دیجیتال مستعد رشد انفجاری در سال 2024 شامل آپتوس، سویی و بلر را معرفی کردیم.  پیش بینی می شود در سال 2024 بسیاری از رمزارزها به قله های جدیدی دست پیدا کنند اما نباید از یاد ببریم که بازار ارزهای دیجیتال بسیار نوسانی است و به سادگی تحت تاثیر اخبار و حتی گفته های افراد خاص قرار می گیرد. بنابراین اگر قصد سرمایه گذاری دارید ابتدا تحقیقات کامل انجام دهید و مسئولیت تصمیم خود را بپذیرید.

منبع: cryptodaily