تحلیل قیمت آوه: احساسات مثبت در بازار | ۷ تیر

تحليل قيمت آوه امروز صعودي است. در شب گذشته شاهد ريتريسمنت آهسته تا حمايت 62 دلار و پايان آن با تقويت قيمت بوديم. احتمالا قيمت از اين سطح افزايش خواهد يافت و يك سقف پايين تر در زير 75 دلار در 24 ساعت آينده خواهيم داشت. پس از آن احتمال افت قيمت در ادامه هفته وجود خواهد داشت.

نكات مهم تحليل قيمت آوه

  • تحليل قيمت آوه صعودي است.
  • آوه / دلار بالاتر از 62 دلار در طول شب گذشته تقويت شده است.
  • احساسات صعودي دوباره در بازار ديده شده است.

بازار در 24 ساعت گذشته قرمز بوده است. بيت كوين 1.72 درصد و اتريوم 0.14 درصد از ارزش خود را از دست داده است. همزمان، آلت كوين هاي بزرگي مانند دوج كوين، آواكس و يوني سواپ بدترين عملكردهاي روز را داشته اند و بيش از 6 درصد افت قيمت را تجربه كرده اند.

حركات قيمت در 24 ساعت گذشته

آوه / دلار در رنج 63.21 تا 68.50 دلار معامله مي شده كه نوسان شديد را در 24 ساعت گذشته نشان مي دهد. حجم معاملات حدودا 10.11 درصد افزايش يافته و به 135.5 ميليون دلار رسيده است. ارزش بازار اين ارز ديجيتال به حدود 934 ميليون دلار رسيده كه آن را در جايگاه 50 در ميان ارزهاي برتر قرار داده است.

تحلیل قیمت 4 ساعته آوه

در نمودار 4 ساعته، تقويت قيمت و افزايش آن با خسته شدن فروشندگان قابل مشاهده است. در نتيجه پيش بيني مي شود در ادامه هفته در پرايس اكشن شاهد ثبت يك سقف پايين تر باشيم.

نمودار چهار ساعته قیمت آوه / دلار. برای مشاهده نمودار در اندازه بزرگتر روی آن کلیک کنید.

پرايس اكشن آوه در نيمه دوم ژوئن حركت صعودي قوي داشته است. پس از آخرين كف در 46 دلار، با رالي بيش از 65 درصدي، قيمت تا 78 دلار افزايش يافته كه نشان دهنده تغيير احتمالي روند است.

ريتريسمنت بعدي هم توانسته يك كف بالاتر قوي در 62 دلار ثبت كند كه تأییدکننده اين سيگنال است. البته بعد از كمي تقويت و يك حركت صعودي ثابت، آوه نتوانسته از مقاومت 75 دلار عبور كند.

از آن زمان، قيمت آهسته به كف قبلي عقب نشيني كرده اما به سطح 62 دلار نرسيده است. بنابراين فعلا بازار در يك رنج باريك در حال تقويت است.

احتمالا در روزهاي آينده شاهد يك سقف پايين تر خواهيم بود و معاملات با نوسان كمتر در اوايل جولاي ادامه خواهد يافت تا زماني كه يك شكست واضح در يك جهت رخ بدهد. به طور كلي، اين يعني براي تعيين اهداف ميان مدت، به مشاهده نشانه هاي بيشتري در پرايس اكشن نياز داريم.

اندیکاتورهای تکنیکال وضعیت صعودی دارند زیرا یک برخورد صعودی در اندیکاتور مکدی صورت گرفته و RSI بالاتر از سطح 50 قرار دارد.

نتيجه گيري

تحليل قيمت آوه امروز صعودي است زيرا تقويت قيمت به افزايش آن منتهي شده است. پيش بيني مي شود قيمت AAVE در ادامه، سقف قبلي را مجدد تست كند. با اين حال، با توجه به مومنتوم صعودي اندك انتظار داريم در ادامه هفته يك سقف پايين تر ثبت شود. زماني كه اين اتفاق بيفتد، آوه از 62 دلار افت بيشتري خواهد داشت و در ماه جولاي كاهش قيمت را تجربه خواهد كرد.

منبع: cryptopotato