تعداد کاربران جدید کاردانو به اوج خود رسیده است؛ جهش قیمت همچنان ادامه دارد

طی 30 روز گذشته، کاردانو ($ADA) با افزایش فعالیت کاربران مواجه شده است، به طوری که تعداد آدرس‌های کیف پول فعال به بیش از 600000 رسیده است. تعداد کاربران جدید ADA به اوج یکساله رسیده و نزدیک به 40 درصد افزایش داشته است.

به نقل از cryptoglobe، رشد آدرس‌های فعال همزمان با اکوسیستم مالی غیرمتمرکز کاردانو (DeFi) است که شاهد افزایش قابل‌توجهی در کل ارزش بلاک شده (TVL) است که از 60 میلیون دلار به بیش از 480 میلیون دلار افزایش یافته است. این رشد صرفاً به دلیل افزایش قیمت دارایی ها نیست، زیرا مقدار بلاک شده در پروتکل ها نیز از 200 میلیون ADA به بیش از 650 میلیون افزایش یافته است.

پیشتازان در اکوسیستم دیفای کاردانو TVL Indigo با 120 میلیون دلار، Minswap با 100 میلیون دلار و Liqwid با 63 میلیون دلار هستند. با این حال، از نظر آدرس‌های کیف پول فعال در 30 روز گذشته، Minswap با 30677 آدرس پیشتاز است و پس از آن JPG Store و Spectrum قرار دارند.

با گسترش پذیرش کاردانو و رشد گسترده تر بازار ارزهای دیجیتال، قیمت ADA نزدیک به 0.75 دلار افزایش یافته است و این نشان دهنده افزایش نزدیک به 200 درصدی در طول شش ماه گذشته است.

منبع: cryptoglobe