تحلیل قیمت کاردانو ۱۲ آبان ۱۴۰۰

کاردانو پس از افت تا سطح حمایتی خود در حال بازیابی است. نشانه های مثبتی در نمودار وجود دارد که احتمال افزایش قیمت در روزهای آینده را پیش بینی می کند.

نکات مهم تحلیل قیمت کاردانو:

  • کاردانو چندین EMA را امروز تست کرده است.
  • حجم معاملات 24 ساعته 2.538 میلیون دلار بوده است.
  • کاردانو / بیت کوین با عملکرد مثبت 2.2 درصدی در 0.00003253 بیت کوین در حال معامله است.

نمودار یک روزه قیمت کاردانو/ تتر. برای مشاهده نمودار در سایز اصلی روی آن کلیک کنید.

میانگین های متحرک نمایی (EMA) 8، 13، 21 و 55 روزه در نمودار روزانه حمایت های معتبری برای حرکات قیمت کاردانو بوده اند. قیمت پایین تر از خط زرد و این EMA ها قرار دارد و تا زمانی که این طور باشد روند نزولی کاردانو ادامه خواهد داشت.

حجم معاملات (98.38 میلیون) به میانگین متحرک 20 روزه در 150.266 میلیون نزدیک شده است. به خاطر بالا بودن حجم، قیمت هم در حال افزایش است. تریدرها احتمالا متوجه افزایش حجم شده اند. این می تواند نشانه ای از نوسان غیرعادی در روزهای آینده باشد.

حمایت و مقاومت در نمودار روزانه قیمت کاردانو / تتر. برای مشاهده نمودار در سایز اصلی روی آن کلیک کنید.

نمودار روزانه کاردانو بهبود شرایط را نشان می دهد. بسته به حرکات قیمت، رنج حمایتی بین 1.90 تا 2 دلار قرار خواهد داشت. در سمت دیگر، محدوده مقاومتی در 2.95 تا 3 دلار قرار گرفته است.

RSI در تایم فریم کوتاه مدت سیگنال خرید داده است. شیب خط این اندیکاتور، رو به بالاست و احتمال رشد در روزهای آینده وجود دارد.

مکدی یک تقاطع نزولی را زیر خط سیگنال در 27 اکتبر نشان داده که یک سیگنال فروش به حساب می آید. علاوه بر این، سرمایه گذاران در هیستوگرام مکدی شاهد اتمام میله های قرمز هستند. احتمال ایجاد یک تقاطع صعودی در روزهای آینده وجود دارد.

جمع بندی

کاردانو در حال حاضر در 2.04 دلار با حجم معاملاتی روزانه 2538558109 دلار در حال معامله است. قیمت کاردانو در 24 ساعت گذشته 4 درصد افزایش یافته است. ذخیره در گردش آن 32 میلیارد توکن از مجموع 45 میلیارد عرضه کاردانو است.

RSI و مکدی سیگنال های مثبتی داشته اند و حجم معاملات افزایش یافته است. در واقع، قیمت از محدوده حمایتی خود بازگشته و چشم انداز کلی بازار نشان می دهد افزایش قیمت در روزهای آینده ادامه خواهد یافت.

 

منبع: themarketperiodical