تحلیل قیمت آلت کوین کاردانو ۱۶ فروردین ۱۴۰۰

کاردانو به رفتار رنجی خود بین 1.24 تا 1.15 دلار ادامه داده است. برای مشخص شدن مسیر بعدی این ارز باید منتظر شکست مثلث باشیم.

کاردانو (ADA) در 11 روز معاملاتی گذشته بین رنج 1.24 و 1.15 به دام افتاده بوده است. علاوه بر این رنج باریک، کاردانو درون یک مثلث متقارن کوتاه مدت قرار دارد که با حرکت  به سمت راس در حال تقویت است. این رمزارز به خوبی توانسته بالاتر از EMA 20 روزه باقی بماند.

شکست به خارج از این رنج می تواند مسیر حرکت بعدی کاردانو را تعیین کند. با شکست رو به بالا زمینه برای حرکت صعودی به سمت قله تاریخی 1.48 دلار آماده می شود.

 

نمودار روزانه کاردانو / تتر. برای مشاهده نمودار در سایز اصلی روی آن کلیک کنید.

پیش بینی قیمت کاردانو در کوتاه مدت

اولین مقاومت در بالا در مرز بالایی مثلث یعنی حدود 1.20 دلار قرار دارد. پس از آن هم مرز رنج معاملاتی باریک در1.24 دلار، 1.30 و 1.37 دلار (سطح 1.414 اکستنشن فیبوناچی) و 1.48 دلار (قله تاریخی) مقاومت های پیش رو خواهند بوذد.

در طرف دیگر، اولین حمایت در 1.15 دلار قرار دارد. پس از آن مرز مثلث، 1.07 دلار (سطح 0.382 فیبوناچی و EMA 100 روزه)، 1.00 و 0.95 (سطح 0.5 فیبوناچی) به عنوان حمایت عمل خواهند کرد.

RSI در منطقه میانی قرار دارد و این نشان دهنده عدم قطعیت در بازار است. برای بریک اوت مثبت RSI باید افزایش یافته و به بالای خط میانی برود تا نشان دهد مومنتوم صعودی به بازار کاردانو برگشته است.

 

راستی! برای سهولت دسترسی شما به آخرین سیگنال ها کانال تلگرام VIP میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین برای مشاهده جدیدترین تحلیل های بیت کوین روی تحلیل بیت کوین کلیک نمایید.

منبع: cryptopotato