تحلیل قیمت آلت کوین کاردانو ۱ فروردین ۱۴۰۰

قیمت کاردانو به ثبت یک قله تاریخی جدید بسیار نزدیک شده بود اما فعلا در دام یک بازگشت روند گیر افتاده است. در 24 ساعت گذشته این ارز دیجیتال شاهد افت 5 درصدی قیمت بوده است.

هم اکنون کاردانو در 1.19 دلار معامله می شود و ارزش بازار 38.4 میلیارد دلاری دارد.

نمودار 4 ساعته کاردانو

نمودار 4 ساعته کاردانو / دلار. برای مشاهده نمودار در سایز اصلی روی آن کلیک کنید.

رفتار قیمتی کاردانو در 24 ساعت گذشته یک روند نزولی ثابت را نشان می دهد.  حمایت 1.17 توانسته جلوی افت بیشتر را بگیرد و قیمت را تثبیت نماید. با این وجود، در کوتاه مدت فروشندگان کنترل بازار کاردانو را در دست گرفته اند و تریدرها باید منتظر افت بیشتر قیمت در 24 تا 48 ساعت آینده باشند. چنین سناریویی در صورتی اتفاق خواهد افتاد که حمایت فعلی شکسته شود. در این صورت هدف بعدی قیمت محدوده 1.08 دلار خواهد بود.

اگر این رمزارز دچار بازگشت روند شود و افزایش قیمت را تجربه کند، مقاومت قوی در سطح 1.31 دلار را پیش رو خواهد داشت.

اندیکاتورهای تکنیکال از این دیدگاه پشتیبانی می کنند. هر دو اندیکاتور مکدی و RSI احساسات خرسی را در بازار نشان می دهند. اندیکاتور مکدی دچار یک تقاطع نزولی شده و خط سیگنال خط مکدی را قطع کرده است. هم اکنون نشانی از بازگشت روند دیده نمی شود. اندیکاتور RSI نیز چشم انداز مشابهی را ارائه می کند. RSI از محدوده اشباع خرید افت کرده و به عمق منطقه اشباع فروش رسیده است.

جمع بندی

قیمت کاردانو در 24 ساعت اخیر دچار افت ثابتی شده است. با اینکه قیمت با دخالت حمایت نزدیک تثبیت شده فشار فروش همچنان حس می شود. این احتمال وجود دارد که قیمت کاردانو در کوتاه مدت بازهم دچار افت شود. در این صورت در 24 تا 48 ساعت آینده قیمت تا حمایت 1.08 دلار کاهش خواهد یافت.

 

راستی! برای سهولت دسترسی شما به آخرین سیگنال ها کانال تلگرام VIP میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین برای مشاهده جدیدترین تحلیل های بیت کوین روی تحلیل بیت کوین کلیک نمایید.

منبع: ambcrypto