تحلیل آلت کوین های XRP، BCH، BSV، LTC

تحلیل آلت کوین های XRP، BCH، BSV، LTC

نکات برجسته تحلیل آلت کوین ها

  • قیمت XRP در کوتاه مدت در محدوده 2430 تا 2490 ساتوشی انجام می‌شود.
  • در تاریخ 30 آوریل، قیمت BCH از ناحیه حمایت قابل توجهی که در 0.0295 ساتوشی یافت می‌شود، شکسته شد.
  • در تاریخ 30 آوریل، قیمت بیت کوین sv از ناحیه حمایت 0.025 ساتوشی شکسته شد و سرعت کاهش آن را بسیار تسریع کرد.
  • قیمت لایت کوین در 14 فوریه به بالاترین قیمت در 0.0081 رسید و از آن زمان رو به کاهش است.

XRP

قیمت XRP در کوتاه مدت در محدوده 2430 تا 2490 ساتوشی انجام می‌شود. در حالی که قیمت باعث شده دو تلاش ناکام برای شکستن وجود داشته باشد، خط حمایت در تمام این محدوده دست نخورده است.

RSI  ساعتی واگرایی چشمگیر صعودی ایجاد کرده است، که نشان می‌دهد احتمالاً قیمت آن در 2490 ساتوشی به سمت بالا حرکت می‌کند. این امکان همچنین این واقعیت را تقویت می‌کند که XRP بالاتر از حمایت طولانی مدت استراحت می‌کند.

تحلیل XRP

BCH

در تاریخ 30 آوریل، قیمت BCH از ناحیه حمایت قابل توجهی که در 0.0295 ساتوشی یافت می‌شود، شکسته شد. قیمت آن را به عنوان مقاومت در روز بعد تأیید کرد و از آن زمان در حال کاهش است. شکستن این منطقه حمایت، یک رشد قابل ملاحظه است، زیرا قیمت از ژانویه تاکنون به طور کامل زیر آن معامله نشده است.

نزدیک‌ترین منطقه حمایت در 0.0265 ساتوشی یافت می‌شود، منطقه‌ای طولانی مدت که از آگوست 2019 برقرار است، به استثنای یک دوره دو هفته‌ای در دسامبر 2019. در حالی که RSI در محدوده پر فروش است، هنوز هیچ اثری از واگرایی صعودی در آن ایجاد نشده است. بنابراین انتظار می‌رود که روند نزولی قیمت تا زمان رسیدن به این منطقه حمایت ادامه یابد.

تحلیل آلت کوین BCH

BSV

در تاریخ 30 آوریل، قیمت بیت کوین sv از ناحیه حمایت 0.025 ساتوشی شکسته شد و سرعت کاهش آن را بسیار تسریع کرد. این ارز پس از گذشت سه روز، در 0.0227 ساتوشی به منطقه حمایت بعدی رسید و از آن زمان به بعد نزدیک به آن سطح در تجارت بود.

پیش بینی می‌شود قیمت در این سطح حمایت صعود کرده و به سمت منطقه حمایت قبلی با 0.025 ساتوشی حرکت کند. این حرکت احتمالاً اعتبار آن منطقه به عنوان مقاومت است که با یک حرکت رو به پایین بعد از آن همراه است.

تحلیل BSV

LTC

قیمت لایت کوین در 14 فوریه به بالاترین قیمت در 0.0081 رسید و از آن زمان رو به کاهش است. نرخ کاهش در آغاز ماه مارس شتاب گرفت. علاوه بر این، LTC  از سپتامبر سال 2019 به بعد، چهار مرتبه از آن حمایت کرده است.

انتظار می‌رود قیمت تا زمانی که دیگر به این خط حمایت برسد، کاهش می‌یابد. این حمایت از تقاطع بین 50 MA روزه و 200 روزه است که نزدیک‌ترین مقاومت برای قیمت است.

با این حال،RSI  روزانه واگرایی قابل توجه صعودی ایجاد کرده است، نشانه ای از افزایش قیمت که ممکن است پس از رسیدن به این خط حمایت اتفاق بیافتد.

تحلیل آلت کوین LTC

راستی! برای سهولت دسترسی شما به آخرین سیگنال ها کانال تلگرام VIP میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین برای مشاهده جدیدترین تحلیل های بیت کوین روی تحلیل بیت کوین کلیک نمایید.