بایننس موقتا برداشت های ترا کلاسیک را به حالت تعلیق در می آورد

بایننس اعلام کرد موقتا واریز و برداشت ترا کلاسیک (LUNC)، USTC و ANC در 14 ژانویه ساعت 3:50 بامداد متوقف می کند. این کار به دلیل ارتقاء شبکه Terra Classic (LUNC) است که توسط آخرین پیشنهاد جامعه ایجاد شد.

ارتقای شبکه ترا کلاسیک قرار است در 14 ژانویه، انجام شود و حدود سه ساعت طول خواهد کشید. سپرده گذاری ها و برداشت ها به طور موقت به حالت تعلیق در می آیند. با این حال تجارت LUNC، USTC و ANC در طول ارتقاء شبکه تحت تأثیر قرار نمی گیرد.

این صرافی می گوید که در صورت لزوم، کارمزدهای برداشت LUNC، USTC و ANC را از طریق شبکه Terra Classic (LUNC) مطابق با شرایط بازار بررسی و تنظیم می کند.

سپرده ها و برداشت ها برای شبکه ترا کلاسیک  (LUNC) پس از پایدار شدن ارتقای شبکه بازگشایی می شود. با این حال کاربران ممکن است هیچ اطلاعیه دیگری در این مورد دریافت نکنند.

جزئیات پیشنهاد جامعه برا ترا کلاسیک

پیشنهاد جدیدی در مورد ارتقای شبکه ترا کلاسیک مطرح شد. این پیشنهاد به دنبال منسوخ کردن سیاست پاداش با ممنوعیت بازگرداندن ارز دیجیتال LUNC از سوختگی است. همچنین این پیشنهاد افزایش هزینه‌ های گاز تا پنج برابر برای سرمایه ‌گذاری در استخر جامعه و افزایش اعتبارسنجی یا پاداش‌ها را دربردارد.

بر اساس این پیشنهاد، نرخ سوختگی LUNC در چهار هفته گذشته به طور قابل توجهی کاهش یافت. انتظار می رود با این ارتقا بیشتر کاهش یابد.

طبق گزارشات میهن سیگنال، در تحولات اخیر LUNC burn به عنوان یک صندوق توسعه بازگردانده می شود. پس از آن بایننس اعلام کرد که شروع به سوزاندن 50٪ از هزینه های معاملاتی ترا کلاسیک و حاشیه به جای 100٪ خواهد کرد.

با توجه به کاهش نرخ سوخت، جامعه LUNC افزایش پنج برابری در هزینه های گاز را پیشنهاد می کند. در ارزش بازار فعلی، هزینه گاز Terra Classic   18.42 برابر ارزان تر از Terra 2.0 است. حتی پس از افزایش 5 برابری هزینه گاز، هزینه گاز ترا کلاسیک همچنان 3.68 برابر ارزان تر از Terra 2.0 باقی خواهد ماند.

نام صرافی تخفیف کارمزد IP خارج ایران لینک ثبت نام

nobitex

نوبیتکس

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

excoino

کیوسک

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

kucoin

کوکوین

دارد فعلا نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

coinex

کوینکس

دارد فعلا نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

منبع: u.today