بیت کوین بخرید و به نژادپرستی اعتراض کنید

عیسی جکسون می گوید برای آنهایی که نمی توانند به خیابان بیایند، بیت کوین می تواند اعتراض موثری دربرابر سازمان های مالی باشد.

نویسنده کتاب “بیت کوین و آمریکای سیاه” می گوید حمایت از بیت کوین توسط برخی افراد در طول تظاهرات پس از کشته شدن جورج فلوید توسط پلیس دشمن واقعی را مشخص کرده است. دشمن واقعی سیستم مالی حقوقی است که آمریکایی-آفریقایی ها را خفه می کند.

او از ایده تظاهرکنندگانی که علامت هایی در حمایت از توسعه رمزارزها همراه داشتند استقبال نموده و اعلام کرده است نتیجه خفه کردن سیاه پوستان در سیستم اقتصادی یک تراژدی بوده است. وقتی سیستم اقتصادی معیوب باشد، هرچقدر هم تلاش کنید به محدوده هایی که نظارت سنگین پلیس دارد رانده می شوید. این برخوردها را می بینید و پلیس شروع به کشتن سیاهپوستان می کند و آثار دومینو وار آن همچنان ادامه می یابد. او عقیده دارد حمل این علامت ها  منعکس کننده این مطلب است که “وقتی این قضیه تمام شد، فراموش نکنید دشمن اصلی کیست”. او عوامل اقتصادی از جمله چاپ بیش از حد پول و 40 میلیون فرد بیکار را نیز جزو دلایل این اتفاقات می داند.

بیت کوین به عنوان یک راه حل

کشته شدن جورج فلوید آمریکا را غرق در آشفتگی کرده و تظاهرکنندگان خواستار اصلاح سیستم انتظامی و برخورداری برابر از عدالت هستند. برخی از آنها به بیت کوین به چشم یک راه حل نگاه می کنند. نام جکسون و کتاب او روی تابلوهایی که در این زمینه توسط تظاهرکنندگان در کارولینای شمالی، نیوجرسی و حتی لندن حمل می شود دیده شده است.

او از تظاهرات خیابانی حمایت کرده است اما همچنان خرید بیت کوین را یک راه حل جایگزین برای کسانی می داند که نمی توانند به خیابان ها ریخته و در تظاهرات شرکت نمایند. او به طرفدارانش در تور کتابش که در اواسط سال 2019 منتشر شده اعلام کرده که”بیت کوین یک اعتراض صلح آمیز است”. مدتها پس از آن مدیرعامل بایننس چانگ پانگ ژائو در توئیت خود در اول ژوئن به این طرزتفکر اشاره کرد:

“من معمولا می گویم صلح آمیزترین اعتراضی که م توانید بکنید خرید بیت کوین طبق روال عادی است زیرا با این کار شما پول خود را از این سیستم خارج کرده و وارد سیستمی می نماید که به اعتقاد من بهتر و محکمتر است و در آینده می توند مورد استفاده قرار گیرد.”

 

 

راستی! اگر علاقه مند به دنبال کردن اخبار داغ ارزهای دیجیتال هستید کانال اخبار میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین میتوانید آخرین اخبار ارز های دیجیتال را در خبر ارز دیجیتال بخوانید.

منبع