فراهم شدن امکان ارسال بیت کوین تنها از طریق توئیت کردن

کاربران توئیتر می توانند پس از راه اندازی اپلیکیشن پرداخت Bottlepay با استفاده از اکانت توئیتر خود بیت کوین انتقال دهند.

تراکنش های بین کاربران توئیتر اکنون با استفاده از یک توئیت ساده قابل انجام است. کاربران برای این کار باید دستور  “bottlepay send 1000 sats to @twitteruser@” را به عنوان یک توئیت منتشر کنند. این دستور را می توان به طور مستقیم در اپ توئیتر اجرا کرد. با این کار بیت کوین موردنظر از یک کاربر به کاربر دیگر به طور خودکار منتقل می شود.

Bottlepay به عنوان یک میانجی پرداخت جهانی شناخته می شود. اپلیکیشن Bottlepay همچنین قابل استفاده در پلتفرم های شبکه های اجتماعی دیگر مانند ردیت و دیسکورد است. نسخه بتای این اپ بدون انجام بازاریابی بیش از 20000 کاربر جذب کرده است. این اپ 2.4 میلیون دلار تراکنش را تنها در عرض یک ماه پی از شروع به کار خود در 10 فوریه پردازش کرده است.

با توجه به افزایش انفجاری کارمزد تراکنش های بیت کوین در سال 2021 نسبت به سال 2020، استفاده از این ارز دیجیتال برای کاربرد روزانه در یک اپ پرداخت اجتماعی کمی سوال برانگیز است. البته این اپ کارمزدهای بالای تراکنش را با استفاده از شبکه لایتنینگ دور زده است. شبکه لایتنینگ یک راه حل لایه دوم است که با بیرون بردن تراکنش های بیت کوین به خارج از زنجیره از فشردگی شبکه جلوگیری می کند.

 

راستی! اگر علاقه مند به دنبال کردن اخبار داغ ارزهای دیجیتال هستید کانال اخبار میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین میتوانید آخرین اخبار ارز های دیجیتال را در خبر ارز دیجیتال بخوانید.

منبع: کوین تلگراف