بازگشت وام ۶۰ میلیون دلاری بیت کوین

طبق گزارش WuBlockchain از آنجایی که روزهای آرام در بازار ارز دیجیتال همچنان ادامه دارد، یک وام بزرگ بیت کوین که به یک معامله گر یا سرمایه گذار ناشناس برای مدت کوتاهی ارائه شده بود، به وام دهنده بازگردانده شد.

همانطور که داده های datamish نشان می دهد، در مجموع 5215 بیت کوین که پلتفرم معاملاتی Bitfinex اخیراً در اختیار معامله گران قرار داده بود، به وام دهنده بازگردانده شده است. حجم کل وجوه وام گرفته شده به 2481 بیت کوین کاهش یافت. این نشان می دهد فعالان بازار 2734 بیت کوین بازگردانده اند.

طبق داده‌های datamish، وام داده شده در Bitfinex در حال بازگشت است. بیت‌کوین وام گرفته شده توسط فروشندگان کوتاه‌مدت به 2481 کاهش یافته است که در 24 ساعت گذشته 49.5 درصد کاهش داشته است.

پس از ارائه 5,215 بیت کوین، معامله گران تعداد زیادی سفارشات کوتاه را در بازار باز کردند. این سفارشات نشان می داد معامله گران مستقیماً علیه اولین ارز دیجیتال شرط بندی می کردند. در برخی موارد، معامله‌گران و سرمایه‌گذاران (شورت) برخی از سفارش‌ های کوتاه را همزمان با سفارش‌ های بلند (لانگ) باز می ‌کنند تا در صورت نوسانات غیرمنتظره بازار، موقعیت خود را پوشش دهند.

برخی از کاربران، مانند کالین وو، پیشنهاد کردند که یک افتتاحیه کوتاه بزرگ ایجاد شود تا یک پوشش در برابر این پلتفرم باشد؛ به این معنی که سرمایه‌ گذاران یک موقعیت خرید در پلتفرم دیگری مانند بایننس باز کرده و سپس همان دارایی را در Bitfinex کوتاه کرده‌اند.

حرکت بیت کوین در محدوده

هنوز مشخص نیست که چرا معامله گران ناشناس به سفارش های کوتاه خود بازگشته اند، اما به احتمال زیاد به جهش بیت کوین از مرز پایینی محدوده 36,000 تا 45,000 دلاری که از اواسط فوریه شکل گرفته است، مرتبط است.

بیت کوین همچنان در محدوده صعودی حرکت می کند و هنوز نتوانسته در هر دو جهت عبور کند. در زمان انتشار این خبر، بیت کوین در حال آزمایش پشتیبانی از محدوده قیمت خود است. متأسفانه تقریباً 2.6٪ کاهش یافته است که ممکن است باعث افت به زیر مرز پایین محدوده شود.

بازار آلت کوین نیز در حال اصلاح است، زیرا هیچ قدرت خرید جدیدی به بازار ارزهای دیجیتال نمی رسد.

منبع: u.today