بیت کوین آماده رالی انفجاری است، افزایش قریب الوقوع ۴۵۰۰۰ دلاری پیش بینی می شود!

معامله ‌گری که اوج بازار صعودی بیت‌کوین در سال 2021 را به‌دقت پیش‌بینی کرده بود، رشد قابل‌ توجهی را برای BTC پیش‌ بینی می ‌کند. او بیان کرد که SEC به تصمیم ‌گیری در مورد تایید چندین ای تی اف BTC نزدیک است.

دو تحلیلگر بلومبرگ همچنین پیشنهاد کردند که SEC احتمالاً همه برنامه های کاربردی برای ETF های BTC را در ماه ژانویه تأیید خواهد کرد. در نتیجه، بیت کوین ممکن است قبل و بعد از تصمیم مورد انتظار، افزایش قابل توجهی را تجربه کند، که دیدگاه معامله گران نزولی را تغییر داده و به طور بالقوه آنها را برای پیوستن به روند صعودی ترغیب می کند.

یکی دیگر از تحلیلگران معتقد است که ارزش اولین ارز دیجیتال به زودی به حدود 45000 دلار خواهد رسید و 40000 دلار یک نقطه کانونی ویژه برای این ارز دیجیتال است.

همه در انتظار انفجار بیت کوین هستند!

در همین حال، یکی از مدیران شرکت سوان نسبت به تایید احتمالی یک ETF ارز دیجیتال ارشد، احتمالاً در اوایل سال 2024، خوشبین است. این پیشرفت می تواند جذابیت BTC را افزایش دهد، یک کانال سرمایه گذاری اصلی و نهادی ایجاد کند، و به تمایز بزرگترین ارز دیجیتال از سایر ارزهای دیجیتال کمک کند.

استاندارد چارترد پیش بینی می کند که ارزش بیت کوین تا اواخر سال 2024 به 100000 دلار برسد، که با تایید مورد انتظار چند ETF بیت کوین نقطه ای در ایالات متحده در اوایل سال 2024 و هاوینگ BTC در اواسط آوریل 2024 تقویت می شود.

منبع: کریپتو گلوب