بالارفتن قیمت بیت کوین تا ۱۲۹۰۰ دلار با اعلام پشتیبانی پی پل از ارزهای دیجیتال

امروز قیمت بیت کوین پس از اعلام پی پل مبنی بر پشتیبانی از 4 ارز دیجیتال در سال 2021 افزایش بیشتری را تجربه کرد. با اعلام این خبر بیت کوین قله 12865 دلار را فتح کرد.

داده های تریدینگ ویو نشان می دهد امروز 21 اکتبر بهترین روز بیت کوین در یک سال اخیر بوده است زبرا تنها در 24 ساعت 7 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. در زمان انتشار این خبر، قیمت از 12600 دلار نیز فراتر رفته و در حال نزدیک شدن به مقاومت 13000 دلار می باشد.

به گزارش کوین تلگراف، برنامه پی پل برای پشتیبانی از بیت کوین و سه آلت کوین اتر، لایت کوین و بیت کوین کش از سال آینده آغاز خواهد شد. در این رابطه تحلیلگران واکنش های مختلفی  بروز داده اند. برخی از نبود آزادی برای انتخاب کیف پولهای ارز دیجیتال توسط مشتریان این شرکت انتقاد کرده اند.

پی پل قصد دارد ضمن برقراری امکان استفاده از ارزهای دیجیتال ورود و خروج وجوه را کنترل نماید. به همین دلیل برخی معتقدند این برنامه از مزیت های بیت کوین استفاده نمی کند.

با این حال، بازار ارزهای دیجیتال بلافاصله پس از انتشار این خبر تحت تاثیر قرار گرفت. لایت کوین با بیشترین تغییر ناشی از این خبر توانسته با 11 درصد افزایش به قیمت 52.3 دلار دست یابد.

 

راستی! اگر علاقه مند به دنبال کردن اخبار داغ ارزهای دیجیتال هستید کانال اخبار میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین میتوانید آخرین اخبار ارز های دیجیتال را در خبر ارز دیجیتال بخوانید.