بیتفینکس جفت‌های مگا دوج کوین را حذف می‌ کند

طبق اخبار روز چهارشنبه، یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در جزایر ویرجین بریتانیا، مگا دوج کوین (MDOGE)، نسخه ای از دوج کوین را که برابر با یک میلیون توکن است، قطع کرده است.

Bitfinex در ابتدا در جولای 2020 این ارز رمزپایه میم را به شکل MegaDogecoin فهرست کرد. کاربران می‌توانستند آن را در برابر دلار آمریکا، استیبل کوین USDT تتر و بیت کوین معامله کنند. این جفت‌ های معاملاتی در تاریخ 13 ژوئن از فهرست حذف خواهند شد. به کاربران توصیه می‌ شود تمام سفارش‌ های باقی مانده خود را لغو کنند.

صرافی های بزرگ نیز پس از افزایش قیمت بسیار زیاد به دلیل ویدیوهای ویروسی در پلت فرم رسانه های اجتماعی TikTok، شروع به گسترش حمایت خود از دوج کوین کردند. معامله گران آماتوری که در خانه گیر کرده بودند شروع به تبلیغات میم کوین کردند که در ابتدا در سال 2013 به عنوان تقلید بیت کوین عرضه شد.

رواج یافتن بیت کوین در 2021

دوج کوین در اوایل سال 2021 دوباره رواج یافت. این پیشرفت به دلیل وجود ایلان ماسک و دیگر افراد مشهور که با توئیت‌ های مکرر شروع به پیش بردن این رمزارز عجیب و غریب به جریان اصلی کردند، بود. به دلیل افزایش قیمت پیروزمندانه خود، “کریپتو مردمی” به یکی از پرمعامله ترین ارزهای دیجیتال در سه ماهه اول سال قبل تبدیل شد.

Bitfinex در آوریل 2021 از دوج کوین “عادی” پشتیبانی کرد و به کاربران اجازه داد آن را در برابر دلار آمریکا و USDT معامله کنند. این ها در بورس موجود خواهند بود.

با وجود کاهش 89 درصدی از اوج عمر خود یعنی 0.73 دلار، Dogecoin همچنان دهمین ارز دیجیتال بزرگ با ارزش بازار تقریباً 10.6 میلیون دلار است.

همانطور که توسط میهن سیگنال گزارش شده است، بر اساس داده های ارائه شده توسط Google Trends، علاقه به Dogecoin به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

دوج کوین به خاطر ماسک که اخیراً با یکی از بنیانگذاران جکسون پالمر معامله کرده است، همچنان به تیتر اخبار تبدیل می شود.

منبع: u.today