تحلیل قیمت بایننس کوین: بریک اوت تا ۳۰۰ دلار| ۵ دی

پس از یک دوره معاملاتی کم فروغ، قیمت بایننس کوین سرانجام روند مثبت پیدا کرده است. در 24 ساعت گذشته قیمت BNB بیش از 9 درصد رشد کرده و در یک هفته گذشته عملکرد مثبت 15 درصد را به نمایش گذاشته است.

پیش از این بایننس کوین در یک رنج باریک بین 222.7 و 230.2 دلار معامله می شد. اما با قدرت گرفتن گاوهای بازار، این رنج شکسته شد با یک رالی کوتاه قیمت تا مقاومت 247.2 دلار افزایش یافت.

نمودار 4 ساعته قیمت بایننس کوین / تتر. برای مشاهده نمودار در اندازه بزرگ روی آن کلیک کنید.

بعد از این رشد، قیمت پولبکی را تجربه کرد که همه سودها را از بین برد و تا حمایت 230.2 دلار کاهش یافت. پس از آن دوباره مومنتوم صعودی چیره شد و جهش 11 درصدی صورت گرفت.

سپس قیمت BNB بین 247.2 و 255.5 دلار در نوسان بود. با این حال، نبود مومنتوم موجب اصلاح 8.5 درصدی شد. این بار با رو به رو شدن با مقاومت 238.3 دلار، خریداران قدرتمند عمل کردند که این جهش 14 درصدی قیمت را به دنبال داشت.

در نهایت قیمت رفتار حاشیه ای پیدا کرده و بین 264.8 و 272 دلار در نوسان است. بریک اوت اخیر بالاتر از مقاومت نشانگر قدرت صعودی در بازار است.

تحلیل تکنیکال قیمت بایننس کوین

تحلیل میهن سیگنال نشان می دهد هیستوگرام اندیکاتور مکدی در حال افزایش است که رشد فشار خرید را نشان می دهد. علاوه بر این رشد میانگین های متحرک احتمال رشد قابل توجه قیمت را منعکس می کند.

در صورت حفظ وضعیت صعودی بالاتر از حمایت 280.7 دلار، خریدارها دوباره کنترل را به دست خواهند گرفت و به هدف 290 دلار حمله خواهند کرد. شکسته شدن این سطح می تواند راهگشای فتح هدف بعدی یعنی مقاومت 300 دلار در هفته آینده باشد.

اما در صورتی که فروشندگان برتری خود را پس بگیرند، احتمال تست حمایت 264.8 دلار وجود خواهد داشت. اگر قدرت خرس ها ادامه پیدا کند، افت بیشتر تا حمایت 255.5 دلار محتمل خواهد بود. توصیه می شود تریدرها این سطوح کلیدی را در نظر بگیرند تا در صورت لزوم اقدام نمایند.

منبع: cryptosheadlines