شیباریوم BONE را به یکی از ۱۰۰ کریپتو برتر تبدیل کرد

میم کوین Bone ShibaSwap (BONE) به دلیل گمانه زنی ها در مورد راه اندازی شیباریوم در رتبه 98 در میان 100 ارز دیجیتال برتر قرار دارد.

جامعه شیبا اینو مشتاقانه منتظر Shibarium است. با این حال، نیازی به صبر طولانی نیست. توسعه دهنده شیبا اینو، Shytoshi Kusama، به انتشار نسخه بتا Shibarium در هفته آینده اشاره کرد.

شیتوشی همچنین بیوگرافی توییتر خود را عوض کرد و نوشته “در آتش و مطابق برنامه” را ثبت کرد. با این حال، هیچ اعلام رسمی در مورد تاریخ انتشار نسخه بتا وجود ندارد. جامعه معتقد است که شیتوشی استاد به تعویق انداختن کار اس. او هر زمان که می‌ خواهد می گوید «نسخه بتا خیلی زود راه اندازی می شود» یا «کمی بیشتر طول می کشد.»

شیباریوم BONE را وارد 100 کریپتو برتر کرد

BONE نشانه حاکمیت اکوسیستم ShibaSwap است. در تاریخ 5 ژانویه، شبکه Shibarium در توییتر تایید کرد که از BONE برای هزینه گاز در پروتکل Layer 2 استفاده خواهد شد. از آن زمان، قیمت این توکن تقریباً 100٪ افزایش یافت. طبق آمار میهن سیگنال، در حال حاضر با قیمت 1.8595 دلار معامله می شود.

با افزایش قیمت اخیر، BONE به 100 ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار راه یافت. بر اساس CoinMarketCap، BONE در رتبه 98 رسید. با این حال، این توکن در جمع‌ آوری گزارشات ارزهای دیجیتال، CoinGecko در رتبه ۱۱۳ قرار دارد.

سرمایه گذاری در توکن هایی مانند Shiba Inu و BONE و سایر میم کوین ها بسیار ریسکی است. نهنگ ها می توانند قیمت را دستکاری کنند زیرا عرضه توکن ها تا حد زیادی در چند کیف پول متمرکز است. سرمایه گذاران باید قبل از سرمایه گذاری روی میم کوین ها، تحقیقات و بررسی های متعددی را انجام دهند.

 

منبع: beincrypto.com