بایننس بیش از ۶ میلیارد توکن ترا کلاسیک را سوزاند

بایننس بیش از 6 میلیارد توکن ترا کلاسیک را در ششمین دسته از مکانیسم سوزاندن LUNC سوزاند. بایننس مجموعا نزدیک به 20 میلیارد توکن LUNC از کارمزد معاملات نقطه ای و حاشیه LUNC را سوزاند. در نتیجه، قیمت Terra Classic در 24 ساعت گذشته نزدیک به 2٪ افزایش یافت.

این معامله همچنین کارمزد 12.77 میلیون LUNC را نشان داد. ششمین دسته از کارمزدهای معاملاتی ترا کلاسیک سوزانده شده متعلق به دوره 30 اکتبر تا 30 نوامبر است.

پس از پنجمین سوزاندن، مکانیسم سوزاندن هفتگی این صرافی به مکانیسم ماهانه تغییر کرد. مقدار LUNC سوزانده شده به دلیل حجم کم معاملات و تصویب پروپوزال 5234 به کاهش ادامه داد. میزان مالیات آن نیز از 1.2% به 0.2% کاهش یافت.

بایننس در ماه اکتبر 13.712 میلیارد توکن LUNC سوزاند.  این صرافی بیش از 5.5 میلیارد توکن ترا کلاسیک در اولین دسته سوزاند. همچنین 1.26 میلیارد توکن Terra Classic (LUNC) در دسته پنجم در 31 اکتبر سوزاند. مجموع سوزاندن توسط Binance اکنون به 20 میلیارد توکن LUNC رسید.

در همین حال، جامعه Terra Classic به پیشنهادهای مهم برای بازگرداندن ابزار و اعتباردهنده‌ها به شبکه رأی می‌ دهد. توسعه دهندگان ترا کلاسیک ارتقاء v23 را که دربرگیرنده ارتقاء CosmWasm پیاده سازی خواهند کرد. همچنین، آنها ارتباط بلاک چینی بین IBC  را با بلاک چین های Cosmos که در بلاک 10،542،500، تخمین زده شده در 5 دسامبر، دوباره فعال می کنند.

آیا قیمت ترا کلاسیک در میان سوختگی های عظیم افزایش می یابد؟

قیمت Terra Classic با 0.00016 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته نزدیک به 2 درصد افزایش یافت. پایین ترین و بالاترین قیمت آن در 24 ساعته به ترتیب 0.0001606 دلار و 0.000166 دلار است. در بحبوحه فشار فروش در بازار، رشد قیمت ادامه می یابد. علاوه بر این، تعداد کل توکن سوزی ترا کلاسیک به 34.23 میلیارد رسید. این میزان سوخت روزانه بیش از 366 میلیون توکن در روز است.

نام صرافی تخفیف کارمزد IP خارج ایران لینک ثبت نام

nobitex

نوبیتکس

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

excoino

کیوسک

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

kucoin

کوکوین

دارد فعلا نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

coinex

کوینکس

دارد فعلا نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

منبع: کوین گیپ