تحلیل بیت کوین ۲۷ خرداد ۹۹

چکش بیت کوین به گاوها امید می‌دهد.

قیمت بیت کوین از روز 15 ژوئیه با کاهش چشمگیر آغاز شد و به کف 8910 دلار رسید. با این حال، قیمت‌های پایین‌تر پایدار نماندند و BTC افزایش یافت و نزدیک به 9247 دلار بسته شد و یک چکش صعودی ایجاد کرد.

در تاریخ 15 ژوئیه، قیمت بیت کوین در ابتدا به میزان قابل توجهی کاهش یافت، و باعث ایجاد سایه‌ای طولانی و پایین‌تر از میانگین متحرک 50 روزه در 8910 دلار شد. با این حال، قیمت کمی بعد از آن افزایش یافت، و یک کندل چکش صعودی ایجاد کرد و از MA ۵۰ بالاتر رفت.

نکات برجسته تحلیل بیت کوین

  • قیمت بیت کوین در چارچوب زمانی روزانه یک چکش صعودی ایجاد کرده است.
  • قیمت MA 50 روز هرا پس گرفته است و یک خط حمایت صعودی کوتاه مدت را دنبال می‌کند.
  • مقاومت بلند مدت و حمایت به ترتیب در 9900 دلار و 9300 دلار وجود دارد.

تحلیل هفتگی

چکش یک نشانه صعودی است که نشان می‌دهد احتمالاً قیمت به سمت بالا حرکت خواهد کرد. در صورت انجام این کار، نزدیک‌ترین منطقه مقاومت بلند مدت در 9900 دلار یافت می‌شود. با این وجود، لازم به ذکر است که بسته شدن کندل دیروز بالاتر از کندل قبلی نزولی نبود، بنابراین حرکت هنوز کاملاً صعودی نیست.

کندل چکش یک نشانه صعودی

روند کوتاه مدت

در نمودار کوتاه مدت، می‌بینیم که بیت کوین در حال حاضر در سطح 0.618 فیبوناچی از کل کاهش 10 ژوئن در حال معامله است، علاوه بر این، می‌توان یک منطقه مقاومت دقیق‌تر را با قیمت 9780 دلار ترسیم کرد.

همچنین، به نظر می‌رسد منطقه اصلی حمایت 9300 دلار باشد، سطحی که روز گذشته شکسته شد و پس گرفته شد.

RSI  به تازگی بالای 50 حرکت کرده است، نشانه اینکه احتمالاً قیمت به سمت بالا حرکت می‌کند.

سطوح فیبوناچی بیت کوین

در کوتاه مدت، بیت کوین خط حمایت صعودی را دنبال می‌کند که دارای شیب بسیار تند است. اگر قیمت به دنبال این خط حمایت ادامه یابد، احتمالاً به سطح مقاومت 9780 دلاری برسد.

دو نشانه وجود دارد که نشان می‌دهد این افزایش رخ خواهد داد. میزان حجم در بالاترین میزان در طول کندل ساعتی که 9500 دلار را شکسته بود. از آنجا که حجم در کندل بالاترین میزان را داشت که به قیمت بالاتری نیز رسید، واگرایی در حجم وجود ندارد. علاوه بر این، هیچ واگرایی بلندی در RSI وجود ندارد.

خط حمایت صعودی

نتیجه گیری

قیمت بیت کوین یک منطقه مهم حمایت را پس گرفته است و احتمالاً تا 9800 دلار افزایش خواهد یافت. با این وجود، تا زمانی که قیمت با موفقیت 10000 دلار به عنوان حمایت قرار ندهد، نمی‌توان حرکت بلند مدت را پیش‌بینی کرد.

راستی! برای سهولت دسترسی شما به آخرین سیگنال ها کانال تلگرام VIP میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین برای مشاهده جدیدترین تحلیل های بیت کوین روی تحلیل بیت کوین کلیک نمایید.