تحلیل بیت کوین ۱۱ مهر ۹۹

بیت کوین با شدت گرفتن فشار فروش، سقوط می‌کند.

نکات برجسته تحلیل بیت کوین

  • بیت کوین در میان حماسه BitMEX با CFTC ایالات متحده به 10400 دلار سقوط می کند.
  • همچنین اعلام مثبت شدن آزمایش کرونا دونالد ترامپ قیمت BTC را کاهش داد.
  • به دلیل نبودن حمایت قوی احتمالا کاهش BTC ادامه داشته باشد.

بازار ارزهای دیجیتال همچنان در آب‌های آشفته شنا می کنند. بازار یک هفته است که با تغییرات جزئی قیمت روبرو شده است، به ویژه در روند صعودی. ارز رمزپایه پرچم‌دار قبل از اینکه یک چرخش سریع بالاتر از 10600 دلار داشته باشد، روز پنجشنبه به 10400 دلار عقب نشینی کرد. اکثر ارزهای دیجیتال دیگر نیز قدم‌های بیت کوین را دنبال کردند.

به عنوان مثال، اتریوم دوباره حمایت خود را با قیمت 340 دلار لمس کرد، در حالی که XRP به زیر 0.24 دلار رسید. برعکس، (Ren (REN  و (Balancer (BAL در 24 ساعت گذشته صعود کردند.

آزمایش COVID 19دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، مثبت است.

جهان هنوز با بیماری همه گیر COVID 19 روبرو است که اقتصاد را به زانو درآورده است. این بیماری که از چین آغاز شد، در سرتاسر کره زمین ویران شد و همه را آلوده کرد. ثروتمندان، فقرا، قدرتمندان و ضعیفان در برابر این هیولا تعظیم کرده‌اند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده تأیید کرد که آزمایش وی برای ویروس جدید در صبح جمعه مثبت بوده است. وی اخبار را در توییتر به اشتراک گذاشت و به جهانیان اطمینان داد، “ما بلافاصله روند قرنطینه و بهبود خود را آغاز خواهیم کرد. ما از این راه با هم عبور خواهیم کرد. ”

پس از آنکه دونالد ترامپ اعلام کرد آزمایش وی و همسرش ملانیا از نظر ویروس کرونا مثبت شده، بیت کوین در معاملات سهام ایالات متحده در اوایل صبح جمعه سقوط کرد.

معاملات آتی با شاخص میانگین صنعتی داو جونز پیش از جلسه معاملات لندن در روز جمعه 1.37 درصد کاهش یافت. S * P 500 و Nasdaq Composite نیز در جلسه پیش از معاملات به ترتیب 1.36 و 1.55 درصد سقوط کردند.

با این وجود، معامله‌گران Bitcoin را نادیده می‌گیرند، بیت کوین به عنوان جایگزینی برای پناهگاه امن که در میان شیوع ویروس کرونا جایگاه خوبی برای دارایی های سنتی به دست آورده بود.

بیت کوین در روز جمعه تا 2.5 درصد سقوط کرد و به کم‌ترین قیمت روزانه خود در 10363 دلار رسید. همچنین مقامات آمریکایی علیه صاحبان  BitMEX، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارزهای رمزنگاری، اتهامات پولشویی را مطرح کردند.

بلافاصله پس از انتشار این اخبار درباره بیت کوین،  قیمت BTC سطح 10800 دلار را به دلیل احساسات فروش وحشت زده از دست داد و سقوط کرد. BitMEX بیش از 1.5 میلیارد دلار معاملات انجام می‌داد.

گاوهای بیت کوین به صحنه بازمی‌گردند

در تحلیل بیت کوین می‌بینیم این ارز نتوانست مقاومت را در 11000 دلار بشکند، که گاوها را خسته و شاید کمی ناامید کرد. در حالی که خریداران برای استراحت عقب نشینی می‌کردند، خرس‌ها در ضعیف‌ترین لحظه خود سرمایه گذاری کردند تا دستور کار خود را به 10000 دلار برسانند. در سمت روشن، ارز رمزنگاری پیشرو با حمایت از سطح 10400 دلار روبرو شد.

در همین حال، BTC  اصلاح جزئی را تجربه کرده و به بالاتر از 10600 دلار رسیده است. میانگین متحرک 50 ساده میتواند روند را صعودی کند. خریداران باید 50 SMA را برای دستیابی به سودهای 10800 و 11000 دلار هدف قرار داده و به عنوان حمایت تایید کنند. از طرف دیگر، کانال موازی صعودی نشان می‌دهد که هنوز صدمه زیادی به روند صعودی وارد نشده است.

با این حال، اگر کانال یک پرچم نزولی را تأیید کند، بیت کوین ممکن است روند نزولی را شروع کند و به سمت  10000 دلار سقوط کند. در حال حاضر، مسیر کمترین مقاومت به سمت پایین را دارد و شاخص مقاومت نسبی (RSI) در زیر خط میانی حرکت می‌کند.

شاخص‌های تکنیکال در نمودار ۴ ساعته بیت کوین

تحلیل زنجیره‌ای

مدل IOMAP در  IntoTheBlock، مقاومت فزاینده را برجسته می‌کند. در حال حاضر، چالش برانگیزترین مقاومت از 10580 دلار تا 10890 دلار است. پیش از این، تقریباً 2 میلیون آدرس تقریباً 1.4 میلیون BTC را در این محدوده خریداری کرده بودند. به نظر می‌رسد که این منطقه قدرت کافی برای جذب بیشتر فشار خرید را دارد که باعث می‌شود قیمت به 11000 دلار برسد.

IOMAP

در روند نزولی، این مدل نشان می‌دهد که حمایت به شدت ضعیف شده است، اما ازدحام خریدار بین 10250 تا 10560 دلار احتمالاً باعث کاهش BTC می‌شود. پیش از این، حدود 1 میلیون آدرس در این محدوده تقریبا 680،000 BTC خریده بودند. با این وجود، لازم است به خاطر داشته باشید که قوی‌ترین حمایت، در مدل  IOMAP، بین 9308 تا 9640 دلار است.

راستی! برای سهولت دسترسی شما به آخرین سیگنال ها کانال تلگرام VIP میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین برای مشاهده جدیدترین تحلیل های بیت کوین روی تحلیل بیت کوین کلیک نمایید.