تحلیل بیت کوین ۲۰ آبان ۹۹

گاوهای بیت کوین هدف 17000 دلاری دارند، و قیمت برای اصلاح آماده می‌شود.

نکات برجسته تحلیل بیت کوین

  • BTC در حال حاضر بین سطح حمایت و مقاومت قوی در حال تثبیت قیمت است.
  • نمودار ماهانه BTC در شرف تشکیل فلش سیگنال فروش با یک کندل نه سبز در نشانگر ترتیبی TD است.

طی یک ماه بین 6 اکتبر تا 5 نوامبر، ارز رمزنگاری شده برتر از 10600 دلار به 15600 دلار رسید. به دنبال آن، قیمت با مقاومت گسترده‌ای روبرو شده و خریداران و فروشندگان برای کنترل قیمت جنگ می‌کنند.

آیا بیت کوین به 17000 دلار می‌رسد؟

طبق تحلیل BTC، در حال حاضر،BTC  در حال تثبیت قیمت بین مقاومت و سطح حمایت قوی است. MACD شتاب صعودی پایدار را نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد قیمت در منطقه 16000 دلاری شکسته شود.

شاخص‌های تکنیکال در نمودار روزانه بیت کوین

با نگاهی به IOMAP می‌توان دریافت که مقاومت خریداران به اندازه دیوار حمایتی که آن را بالا نگه داشته است، نیست. با عبور از مقاومت 15600 دلاری، مقاومت بعدی مناسب 16500 دلار است. به دنبال آن، قیمت باید به 17000 دلار برسد.

IOMAP

با این حال، نمودار ماهانه BTC به ما نشان می‌دهد که دلیل اصلاح، عملکرد قیمت است. در واقع، نمودار نه تنها در آستانه چشمک زدن سیگنال فروش با یک کندل نه سبز در نشانگر ترتیبی TD است، بلکه شاخص مقاومت نسبی (RSI) در آستانه ورود به منطقه خرید بیش از حد است. با نگاهی به تاریخچه قیمت در این بازه زمانی، به نظر می‌رسد یک حمایت قوی با قیمت 9900 دلار وجود داشته باشد.

شاخص‌های تکنیکال در نمودار ماهانه BTC

نتیجه گیری

گرچه می‌توان انتظار داشت که قیمت بیت کوین در کوتاه مدت تا 17000 دلار افزایش یابد، اما همچنین می‌توان انتظار داشت که BTC در بلند مدت تصحیح شود. طبق تجزیه و تحلیل تکنیکال، ممکن است این اصلاح قیمت تا 9900 دلار پیش برود.

راستی! برای سهولت دسترسی شما به آخرین سیگنال ها کانال تلگرام VIP میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین برای مشاهده جدیدترین تحلیل های بیت کوین روی تحلیل بیت کوین کلیک نمایید.