تحلیل بیت کوین ۲ آذر ۹۹

قیمت بیت کوین در 19000 دلار متوقف می‌شود، و سیگنال‌های نزولی برجسته می‌شوند.

نکات برجسته تحلیل بیت کوین

  • BTC با بالاترین قیمت در چند ماه اخیر، با رسیدن به 19000 دلار متوقف شد.
  • شاخص‌های تکنیکال نشان می‌دهد که دارایی بیش از حد خریداری شده است.
  • معیارهای زنجیره‌ای حاکی از آن است که BTC برای رشد بیشتر آماده است.

گاوهای بیت کوین یکبار دیگر کنترل را دردست داشتند زیرا ارز دیجیتال پیشگام پس از یک مرحله ادغام کوتاه بالاتر از 18000 دلار، رشد خود را از سر گرفت. BTC/USD در ساعات اولیه روز شنبه به 18980 دلار رسید و بعد عقب نشینی کرد. سرمایه بازار BTC از 345 میلیارد دلار فراتر رفت، در حالی که متوسط ​​حجم معاملات روزانه آن به 39 میلیارد دلار رسید.

کارشناسان بازار از بیت کوین به عنوان پناهگاه امن یاد می‌کنند

همانطور که BTC مقاومت‌های خود را یکی پس از دیگری می‌شکند، کارشناسان پیش‌بینی‌های خوش بینانه‌ای را برای سال 2021 ارائه می‌دهند. به عنوان مثال، تام لی، شریک مدیر مشاوران  Fundstrat Global، اخیراً گفت که این دارایی جایگزین طلا به عنوان ذخیره ارزش و ضد تورم خواهد شد.

او در مصاحبه با یاهو فایننس گفت: امسال بیت کوین می‌تواند از تمام دارایی‌های دیگر را پیشی بگیرد، و در سال 2021 فکر می‌کنم BTC می‌تواند سال آتش بازی داشته باشد … بهترین اتفاق‌ها احتمالاً هنوز در انتظار هستند.

پیش از این، ریک ریدر، BlackRock CIO، نظر مشابهی را ابراز داشت و خاطرنشان کرد که بیت کوین عملکردی بیشتر از طلا دارد.

سیگنال‌های نزولی همچنان بیشتر می‌شوند

در همین حال نمودارها نگران کننده به نظر می‌رسند. شاخص TD Sequential سیگنال‌های فروش را به صورت یک کندل سبز هشت در بازه‌های زمانی مختلف، از جمله 3 روزه و نمودارهای هفتگی ارائه می‌دهد. شکل گیری نزولی نیاز به یک تأیید به شکل یک کندل نه قرمز و به دنبال آن یک دو کندل قرمز دارد که در زیر کندل قرمز قبلی قرار دارند.

شاخص‌های تکنیکال در نمودار ۳ روزه و هفتگی بیت کوین

تحلیل بیت کوین نشان می‌دهد که قیمت قبل از شروع اصلاح مجدد ممکن است بالاترین سطح را به دست آورد، اما سرمایه‌گذاران باید در این مرحله مراقب باشند زیرا بازار بیش از حد خریداری شده است.

معیارهای زنجیره‌ای می‌گویند راه رسیدن به ماه روشن است

از سوی دیگر، مدل IOMAP در IntoTheBlock  حاکی از این است که مقاومت قابل توجهی تا 19300 دلار وجود دارد زیرا کمتر از 1000 آدرس بین قیمت فعلی و 19300 دلار کمی بیش از 3000 BTC  خریداری کرده‌اند.

IOMAP

از طرف دیگر، BTC  در بالای حمایت قوی قرار دارد زیرا بیش از 400،000 آدرس قبلاً بیش از 350،000 BTC را بین 18000 تا 18600 دلار خریداری کرده بودند. این دیواره منبع پتانسیل جذب فشار فروش و پرتاب BTC به بالاترین سطح را دارد.

راستی! برای سهولت دسترسی شما به آخرین سیگنال ها کانال تلگرام VIP میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین برای مشاهده جدیدترین تحلیل های بیت کوین روی تحلیل بیت کوین کلیک نمایید.