ارزش بازار تحقق یافته بیت کوین ۴۳ میلیارد دلار بیشتر از رکورد تاریخی ۲۰۱۷

ارزش بازار تحقق یافته بیت کوین اکنون رکورد تاریخی خود را که در سال 2017 ثبت شده بود شکسته است. در همین حال اتریوم در حال تلاش برای لمس مجدد قله های قبلی خود است.

داده های گلس نود نشان می دهد ارزش بازار تحقق یافته بیت کوین افزایش 50 درصدی را تجربه کرده است. این معیار ارزش هر واحد بیت کوین را در آخرین انتقال آن در زنجیره اندازه گیری می کند و به تحلیل گران امکان می دهد مجموع مبنای هزینه شرکت کنندگان بازار را تخمین بزنند.

اکنون این میزان برای بیت کوین 115 میلیارد دلار است که از رکورد تاریخی سال 2017 43 میلیارد دلار بیشتر شده است. ارزش 190 میلیارد دلاری بازار بیت کوین نشان می دهد دارندگان بیت کوین اکنون از سود 65 درصدی انباشه بهره می برند.

بر خلاف بیت کوین، ارزش بازار تحقق یافته اتریوم 26.3 میلیارد دلار است که هنوز فاصله زیادی تا قله های قبلی ثبت شده خود دارد. میزان فعلی 25 درصد پایین تر از رکورد 35 میلیارد دلاری ثبت شده در سال 2018 می باشد.

همچنین ارزش بازار تحقق یافته اتر نسبت به بیت کوین روند نزولی طولانی تری را تجربه کرده است . طبق داده های Intotheblock، اکنون 62 درصد آدرس های اتر در سود هستند که اکثریت آن ها اتر را با قیمت کمتر از 160 دلار خریداری نموده اند.

 

راستی! اگر علاقه مند به دنبال کردن اخبار داغ ارزهای دیجیتال هستید کانال اخبار میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین میتوانید آخرین اخبار ارز های دیجیتال را در خبر ارز دیجیتال بخوانید.

منبع: کوین تلگراف