کاردانو درحال عبور از بیت کوین

به نظر مى رسد شبكه بلاك چينى كاردانو در حال پيشرفت و صعود ميباشد، حجم تراکنش‌های روزانه اين شبكه در طى ٢٤ ساعت اخير از بیت کوین پیشی گرفت.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از يوتودى، شبكه كاردانو بارى ديگر توانست غول ارزهاى ديجيتال يعنى بيت كوين را از نظر حجم تراكنش هاى روزانه كنار بزند و از او پيشى بگيرد.

Messari، كه يك خبرگزارى تحليلى بازار ارزهاى ديجيتال ميباشد گزارش جديدى كه منتشر كرد كه بر اساس آن، حجم تراکنش‌های کاردانو در ۲۴ ساعت گذشته از بیت کوین پیشی گرفته است. این بلاک چین اثبات سهام، علاوه بر ثبت بیشترین تعداد تراکنش، کارمزد کمتری نیز دریافت کرده است.

به گفته داده هاى اين خبرگزارى، بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته تنها ۱۵.۱۱ میلیارد دلار حجم تراکنش داشته است در حاليكه حجم تراكنش هاى روزانه كاردانو، ١٧.١٥ ميليارد دلار ثبت شده است.

در حالی که حجم تعدیل‌ شده تراکنش‌های روزانه کاردانو به ۱۷.۱۵ میلیارد دلار رسیده بود، در مقایسه با کارمزد ۷۰۰٬۰۰۰ دلاری شبکه بیت کوین و ۲۲.۱ میلیون دلاری شبکه اتریوم، تنها ۵۲٬۰۰۰ دلار کارمزد از کاربران خود دریافت کرده است. 

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از يوتودى، تعداد کیف پول‌ های کاردانو نیز از مرز ۳ میلیون آدرس فراتر رفته است که نقطه عطفی دیگر برای این بلاک چین به حساب می‌آید.

بلاکچین کاردانو قابلیت آن را دارد که برای ساخت قرارداد‌های هوشمند مورد استفاده قرار گیرد و به نوبه خود می‌تواند پروتکل‌ها و اپلیکیشن‌های غیر متمرکز (DApps) بسازد. علاوه بر این، به قابلیت ارسال و دریافت آنی وجوه با کمترین کارمزد مجهز است و تعداد زیادی اپلیکیشن دارد که در تجارت و امور مالی به کار می‌آید.

منبع: u.today.com