پیش بینى آینده بیت کوین توسط چارلز هاسکینسون

بنیان‌ گذار کاردانو، چارلز هاسكينسون اظهار كرده است كه بیت کوین نمی ‌تواند به عنوان ارز ذخیره‌ای جهان شناخته شود

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از يوتودى، مدير عامل شبكه محبوب كاردانو چارلز هاسكينسون، در اظهارات اخيرش در باره اينكه كدام ارز به عنوان ارز ذخيره اى جهان شناخته خواهد شد، اينچنين اظهار كرد:

دست يافتن به لقب ارز دخيره اى جهان براى شبكه كاردانو، اتفاق غير ممكنى نيست.

 طبق اظهارات هاسكينسون او بعيد ميداند كه بيت كوين بتواند ارز ذخيره اى جهان شود.

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) بنیان‌ گذار ارز دیجیتال کاردانو و مدیرعامل شرکت این‌پوت آوت‌پوت (Input Output) در مصاحبه اخير خود درباره توانايى بيت كوين براى تبديل شدن به ارز ديجيتال ذخيره اى جهان  صحبت كرد، او گفته است که مصرف انرژی بالای بیت کوین، میزان تمرکزگرایی آن را افزایش می‌ دهد.

او عقيده دارد هيچ سودى در استفاده از انرژى هاى پر مصرف وجود ندارد و راه هاى بسيار كاربردى تر و پرسودترى براى استفاده وجود دارند.

به‌نظر او کمیابی یک ارز به‌خاطر هزینه بالای تولید ایجاد نمی‌شود؛ بلکه سیاست مالی و کاربرد آن ارز این شاخص را تعیین می‌کنند.

او همچنين معتقد است كه كميابى يك محصول ارتباطى با قيمت و گرانى آن ندارد بلكه فقط و فقط به سياست مالى كه در اصل و پيشينه يك ارز ديجيتال خوابيده است، مربوط ميشود.

هاسكينسون در ادامه اظهار كرد كه یک ارز دیجیتال قوی باید بتواند با قراردادهای هوشمند و استانداردهای ابرداده و سیستم‌هایی با توان عملیاتی بالا سازگار باشد و میلیون‌ها تراکنش را در هر ثانیه پردازش کند. با این حال او گفته است که چون بیت کوین چنین قابلیت‌هایی ندارد، احتمال اینکه ارزهای دیجیتال دیگری مثل کاردانو بتوانند ارز ذخیره‌ای جهان شوند، زیاد است. 

منبع: u.today.com