دوج کوین پنجمین ارز برتر با افزایش ۲۰۰ درصدی قیمت

ارز دیجیتال دوج کوین با افزایش قیمت دیروز خود دیگر جایی برای مضحکه شدن نگذاشته است. ارزش این ارز دیجیتال تنها در عرض یک روز دوبرابر شد و همگان را شگفت زده نمود.

اکنون قیمت این ارز به 0.36 دلار رسیده در حالی که چند ساعت قبل قله 0.45 دلار را هم تجربه کرده است. با این رشد، دوج به پنجمین ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار تبدیل شده است. ارزش بازار دوج کوین اکنون 53 میلیارد دلار است.

در هفته های اخیر افزایش قیمت دوج بدون هرگونه اتفاق بنیادی مهم پیرامون آن صورت گرفته است. این نگرانی تحلیل گران را موجب شده است. آنها معتقدند حباب قیمت دوج به زودی خواهد ترکید و سرمایه گذاران خردی که با قیمت بالا وارد شده اند ضررهای هنگفتی را تجربه خواهند کرد.

رشد دوج در سال گذشته 19676 درصد بوده است. این ارز دیجیتال در هفته گذشته 523 درصد افزایش قیمت داشته و ارزش آن تنها در دو روز گذشته 200 درصد افزایش پیدا کرده است.

دوج بسیار سریع تر از پیش بینی های مطرح شده در حال اوج گرفتن است. اکنون حمایت کنندگان این ارز در انتظار ادامه افزایش قیمت تا یک دلار هستند. در این صورت ارزش بازار دوج کوین به 129 میلیارد دلار خواهد رسید و دوج به بزرگترین ارز دیجیتال پس از بیت کوین و اتریوم تبدیل خواهد شد.

 

راستی! اگر علاقه مند به دنبال کردن اخبار داغ ارزهای دیجیتال هستید کانال اخبار میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین میتوانید آخرین اخبار ارز های دیجیتال را در خبر ارز دیجیتال بخوانید.

منبع: cryptoslate