تحلیل اتریوم ۱۱ مهر ۹۹

برگشت اتریوم از 370 دلار، می‌تواند هدف 320 دلار را در پی داشته باشد.

تحلیل تکنیکال اتریوم

طبق تحلیل اتریوم پس از شکست بالاتر از 360 دلار، قیمت را به 370 دلار رساند. با این وجود قدرت خریداران برای ادامه روند صعودی کم است. از طرف دیگر، خرس‌ها پنجه‌های خود را تیز کردند و اتریوم را به زیر سطح 350 دلار رساندند. در زمان نوشتن مقاله، اتریوم از 50 SMA، مجددا برگشت کرده است.

اگر حمایت کوتاه مدت با قیمت 340 دلار شکسته شود، ETH می‌تواند براحتی تا 320 دلار کاهش یابد. روند نزولی توسط واگرایی MACD  نیز برجسته می‌شود زیرا در منطقه منفی فرو می‌رود در حالی که واگرایی نزولی را گسترش می‌دهد.

شاخص‌های تکنیکال در نمودار ۴ ساعته اتریوم

تحلیل داده‌های زنجیره‌ای

طبق مدل IOMAP از  IntoTheBlock، قیمت اتریوم به دلیل عدم وجود حمایت قابل توجه، راهی مشخص به 300 دلار دارد. شدیدترین حمایت بین 292 تا 302 دلار است. در اینجا، تقریباً 1 میلیون آدرس 2.6 میلیون ETH خریده است. در روند صعودی، جاده صعب العبور به نظر می‌رسد ، به ویژه با تمرکز بسیار زیاد خریداران بین 343 تا 353 دلار. در اینجا نزدیک به 403000 آدرس 9.45 میلیون ETH  خریداری کرده‌اند. فشار فروش پیش روی ETH بسیار شدید است. همچنین مسیر نزولی حداقل موانع را دارد.

IOMAP

علی رغم عقب نشینی قیمت، داده‌های Santiment نشان می‌دهد که کاربران عادی در پاسخ به هزینه‌های معاملاتی کمتر (و مقرون به صرفه‌تر) به اتریوم روی آورده‌اند. علاوه بر این، دارندگان بزرگ غیر صرافی به سرعت در حال زیاد شدن هستند، شاید به دلیل پیش‌بینی‌های موجود در مورد بروزرسانی جدید  Ethereum 2.0باشد.

به عنوان مثال، در طول یک ماه گذشته، این نهنگ‌ها دارایی خود را از 11.14 میلیون به 12.92 میلیون ETH افزایش داده‌اند. فشار خرید احتمالاً به اتریوم کمک می‌کند تا روند نزولی مداوم را برگردانده و سفر بزرگ 400 دلاری را آغاز کند.

نمودار دارندگان اتریوم در غیر صرافی

راستی! برای سهولت دسترسی شما به آخرین سیگنال ها کانال تلگرام VIP میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین برای مشاهده جدیدترین تحلیل های بیت کوین روی تحلیل بیت کوین کلیک نمایید.