تحلیل اتریوم ۱۷ آبان ۹۹

در صورت غلبه بر این سطح مقاومت، اتریوم به 500 دلار می‌رسد.

ارز رمزنگاری شماره 2 در جهان بین 2 سپتامبر و 23 سپتامبر به شدت از 475 دلار به 320.25 دلار کاهش یافت. از آن زمان به بعد، خریداران توانستند کنترل بازار را بدست گیرند و قیمت را در یک شکل مثلث صعودی افزایش دادند. همانطور که قبلا توسط میهن سیگنال گزارش شده بود، هدف قیمت برای  ETH، همانطور که توسط مثلث تعیین شده است، در حدود 475 دلار است. در حال حاضر خریداران در آستانه عبور از این سطح هستند.

نکات برجسته تحلیل اتریوم

  • اتریوم در شرف رسیدن به هدف قیمتی است که با تشکیل مثلث صعودی تعیین می‌شود.
  • نمودار یک ساعته سیگنال فروش را در نشانگر ترتیبی TD روشن کرده است.

قیمت 500 دلار برای اتریوم

گاوها در پنج روز گذشته کنترل کاملی بر بازار داشته‌اند، در این شرایط سیستم عامل قرارداد هوشمند از 380 دلار به 460 دلار رسیده است. این قیمت در مقاومت 475 دلار با برگشت مواجه شده است. اگر خریداران موفق به غلبه بر این مسئله شوند، باید بتوانند به 500 دلار برسند.

شاخص‌های تکنیکال در نمودار روزانه اتریوم

مقاومت شدید و دیوارهای حمایتی را تجسم می‌کند. طبق IOMAP، سطح مقاومت آن چندان قوی نیست. به این ترتیب، شکستن بالای مقاومت 475 دلار باید ETH را تا 500 دلار برساند.

IOMAP

با این حال، این همه آفتاب و گل رز برای خریداران نیست. در تحلیل اتریوم در نمودار 1 ساعته برای ETH/USD سیگنال فروش را از طریق کندل سبز نه در نشانگر TD روشن کرده است. قبل از اینکه صعود کند و 500 دلار شکسته شود، قیمت اتریوم باید اصلاح کوتاه مدت کند.

شاخص‌های تکنیکال در نمودار 1 ساعته اتریوم

IOMAP  نشان می‌دهد که دو دیوار حمایتی با قیمت 420 و 400 دلار وجود دارد. این دو دیوار باید به اندازه کافی محکم باشند تا فشار فروش فوق العاده‌ای را جذب کنند. اگر خرس‌ها به طریقی موفق به پایین آمدن از این سطح شوند، حمایت بعدی قابل قبول در SMA 200 روزه (300 دلار) است.

راستی! برای سهولت دسترسی شما به آخرین سیگنال ها کانال تلگرام VIP میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین برای مشاهده جدیدترین تحلیل های بیت کوین روی تحلیل بیت کوین کلیک نمایید.