تحلیل اتریوم ۱۳ آذر ۹۹

فقط یک مقاومت در برابر قیمت اتریوم ممکن است از افزایش آن به 1000 دلار جلوگیری کند.

نکات برجسته تحلیل اتریوم

  • اتریوم بالاترین قیمت 2020 در 635 دلار را مشخص کرد اما به سرعت برگشت کرد.
  • به نظر می‌رسد یک منطقه مقاومت قوی در حدود 610 دلار وجود دارد که از صعود این دارایی دیجیتال به بالاتر جلوگیری می‌کند.

اتریوم به لطف به روزرسانی آینده Eth2 در چند هفته گذشته صعود قابل توجهی را تجربه کرده است. علاوه بر این، Visa به تازگی پشتیبانی از پرداخت USDC را اعلام کرده است که در شبکه ETH کار خواهد کرد. متأسفانه، غول بزرگ قرارداد هوشمند با مقاومت در 610 دلار روبرو است.

آیا قیمت اتریوم می‌تواند آخرین مقاومت قبل از 1000 دلار را بشکند؟

به نظر می‌رسد که نهنگ‌ها از اواسط ماه نوامبر به طور مداوم کوین‌های ETH را می‌خرند و از 967 به 1008 می‌رسد. این افزایش قابل توجه در سرمایه‌گذاران بزرگ نشان می‌دهد آنها علی رغم افزایش قیمت، بسیار به اتریوم علاقه‌مند هستند.

نمودار توزیع هولدرهای اتریوم

در تحلیل اتریوم در نمودار روزانه، قیمت ETH برای مدت کوتاهی بالاتر از بالاترین قیمت قبلی 2020 با 623 دلار به 635.7 دلار رسید اما به سرعت برگشت کرد و به 560 دلار رسید. حدود 610 دلار قوی‌ترین نقطه مقاومت است. شکست بالاتر از این سطح می‌تواند به سرعت قیمت ETH را به بالاترین حد، در حدود 1000 دلار برساند.

شاخص‌های تکنیکال در نمودار روزانه اتریوم

معیارهای زنجیره‌ای

به نظر می‌رسد نمودار IOMAP  یک تصویر مشابه را نشان می‌دهد زیرا یک منطقه مقاومت قوی بین 592 تا 609 دلار وجود دارد که 2.16 میلیون ETH توسط 847،320 آدرس خریداری شده است.

IOMAP

در بالای این منطقه، در مقایسه با مقدار زیاد حمایت در زیر، که به ارزش بالقوه 1000 دلاری قیمت اتریوم اعتبار می‌بخشد، عملا هیچ مخالفت دیگری وجود ندارد. با این حال، ETH  با شاخص‌های نزولی دیگری روبرو است.

شاخص‌های تکنیکال در نمودار هفتگی ETH

در نمودار هفتگی، شاخص TD Sequential یک سیگنال فروش ارائه داده است که ثابت شده است در گذشته بسیار قابل اعتماد بوده است. اعتبارسنجی این شاخص، قیمت اتریوم را تا سطح پشتیبانی 488 دلار کاهش می‌دهد.

راستی! برای سهولت دسترسی شما به آخرین سیگنال ها کانال تلگرام VIP میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین برای مشاهده جدیدترین تحلیل های بیت کوین روی تحلیل بیت کوین کلیک نمایید.