اتریوم هم سقوط مى کند

به دنبال ليكوييد شدن بيش از ٧٠ ميليون دلار قرارداد آتى اتريوم، اين ارز به زير سطح ٢٨٠٠ دلارى سقوط كرد.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از يوتودى، قيمت اتريوم به ٢,٧٩٣ دلار رسيده است، اين افت قيمتى، به دليل ليكوييد شدن ٧١ ميليون دلار قرار داد آتى صرافى هاى مختلف در حوزه ارز ديجيتال، ميباشد.

پلتفرم تحلیلی کوین ‌گلس اعلام کرد ۷۱.۴ میلیون دلار قرارداد آتی اتریوم در چند ساعت گذشته لیکویید شده است. این تعداد قرارداد ليكوييد شده، تقریباً معادل ۲۵,۴۴۰ واحد اتریوم به ارزش ٧١/٤٠ دلار ميباشد.

گفتنى است، این اتفاق در حالی افتاد که ارزش اتریوم ( دومين ارز محبوب بازار) به دنبال سقوط قيمتى اخير بيت كوين، به زیر سطح۲۸۰۰ دلار سقوط کرد، این رقم پایین‌ترین قیمت اتریوم از سپتامبر سال ۲۰۲۱ تاکنون ميباشد.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از يوتودى، ارزش كل  بازار اتريوم در مقایسه با روز قبل بیش از ۱۱ درصد افت قیمت را تجربه کرده است، این اتفاق در حالی افتاد که ارزش اتریوم به زیر ۲۸۰۰ دلار سقوط کرد.

به گزارش يوتودى بر اساس داده هاى منتشر شده از خبرگزارى كوين ماركت كپ، پيش تر در روز گذشته، بيش از ٣٥٣ ميليون دلار قرارداد آتى به دنبال سقوط قيمت بيت كوين از سطح ٤٢ هزار دلارى به سطح ٣٨ هزار دلارى، ليكوييد شدند.

گفتنى است، امروز صبح پیتر شیف، از حامیان طلا و منتقد سرسخت بیت کوین، با اظهار خوشحالی از سقوط اخیر قیمت این ارز دیجیتال، در توییتر خود نوشته است که بیت کوین خط گردن بالای الگوی سروشانه معکوس را شکسته است و پیش‌بینی کرده است که قیمت آن در ادامه به زیر ۳۰ هزار دلار سقوط می‌کند.

منبع: u.today.com