آرک اینوست: ارزش کل بازار اتریوم به ٢٠ میلیارد دلار خواهد رسید

كمپانى آرك ايونست در گزارش اخيرش پيش بينى كرد كه ارزش كل بازار اتريوم تا پيان سال ٢٠٣٠ به ٢٠ تریلیون دلار خواهد رسيد.

گزارش جديدى كه از پلتفرم Ark invest كه متعلق به Cathy Wood مى باشد، پيش بينى كرده تا ١٠ سال آينده قيمت هر توكن اتريوم، به ١٧ تا ١٨ هزار دلار خواهد رسيد، بر اين اساس، ارزش كل بازار اين شبكه تا ١٠ سال آينده به ٢٠ تریلیون دلار خواهد رسيد.

به گزارش ميهن سيگنال به تقل از كوين تلگراف، امروز صبح كمپانى سرمايه گذارى برجسته آرك اينوست گزارشى منتشر كرد. در اين گزارش پيش بينى شده است كه ارزش كل بازار اتريوم تا پايان سال ٢٠٣٠ به ٢٠ تریلیون دلار خواهد رسيد و همچنين قيمت هر بيت كوين هم ١ ميليون دلار ارزش گذارى خواهد شد.

اين كمپانى در گزارش خود اظهار كرد كه اين پيش بينى ها بر اساس كاربردها و موارد استفاده بيت كوين و اطلاعات و شاخص هاى مربوط به شبكه اتريوم كه توسط پلتفرم Tradfi زيرنظر گرفته شده بود، انجام شده است.

گفتنى است محور اصلى اين گزارش منتشر شده از آرك اينوست، مربوط به رشد قابل توجه و پرسود و همچنين بهره ورى مفيدى است كه شبكه اتريوم در طى يك سال گذشته تجربه كرده است.

بخش اعظم اين بهره ورى مربوط به رشد چشمگيرى مى شود كه شبكه اموال ديجيتال غيرمتمركز (Defi) در طى ٢ سال اخير شاهد آن بود.

آرك اينوست در مورد شبكه Defi افزود:

اموال غيرمتمركز (DeFi)، به طورقطع و يقين آينده ى درخشانى خواهند داشت، قابليت همكارى، شفافيت و خدمات مالى در اين شبكه افزايش خواهد يافت، در عين حاليكه سيستم هاى واسطه و خطرات ناشى از فعاليت در اين حوزه نيز به حداقل خواهد رسيد.

منبع: cointelegraph.com