پالیگان در لیست پرسودترین ارزهاى سال

اتريوم، بيت كوين و پاليگان در ليست پرسود ترين ارزهاى سال ٢٠٢١ شبكه كريپتو ماركت، قرار گرفتند.

پرسود ترين ارزهاى ديجيتال، توكن هايى هستند كه بيشترين تعداد والت با حجم سودآورى ثابت نسبت به خريد اوليه خود را دارند. اگرچه ميزان سودآورى ارزهاى ديجيتال به طور عمده بستگى به عملكرد آن در بازار ارزهاى ديجيتال دارد، اما نقش ميانگين تعداد و حجم معاملاتى كه توسط كاربران ارز ديجيتال به روى آن توكن انجام مى شود نيز نقش بسزايى در تعيين ميزان سودآورى دارد.

به گزارش ميهن سيگنال، طبق داده ‌های IntoTheBlock، ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم و پالیگان همچنان در صدر بهترین دارایی‌ های دیجیتال از نظر سودآوری برای دارندگان در سال ۲۰۲۱ قرار دارند. 

در حال حاضر ۸۲ درصد از دارندگان بیت کوین، ۸۶ درصد از دارندگان اتریوم و ۹۸ درصد از دارنده توکن پالیگان در سود به سر ميبرند. گفتنى است ارز پاليگان به تازگى توانسته به اوج قيمتى جديدى دست پيدا كند.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از يوتودى، عملكرد مثبت و ثابتى كه بيت كوين در طى سال گذشته از خود نشان داده است، اكثريت معامله گران و طرفداران اين ارز را با سود ١٠٠ درصدى، در انتهاى سال مواجه كرده است.

گفتنی است که ۹۷ درصد دارندگان توکن اکسی اینفینیتی نیز در سود هستند.
همچنين ارز اتريوم نيز در مقايسه با بيت كوين در طى سال گذشته، عملكرد بهترى از خود نشان داده است. اين ارز از آخرين اوج قيمتى خود تنها ١٩ درصد افت قيمتى داشته است و اين موفقيتى بزرگ براى كاربران و طرفداران اين شبكه محسوب مى شود.

طبق  داده‌ هاى بازار، ۵۹ درصد آدرس‌ های حاوی شیبا اینو و ۵۸ درصد از آدرس‌ های دارنده دوج کوین در محدوده سوددهی قرار دارند.

منبع: u.today.com