اتریوم در سقوط قیمت رکورد شکنی میکند!

همانطور که تحلیلها در بازار Dune Analytics نشان می دهد، اتریوم در فروش گسترده در بازار ارزهای دیجیتال رکوردی را به ثبت رساند. نکته بد این است که این رکوردی نیست که بخواهید در تاریخ تجارت یا سرمایه گذاری خود  به خوبی از آن یاد کنید.

آدرسی که به”c2B3c” ختم می شود، به تازگی بزرگترین انحلال در تاریخ این پلتفرم را تجربه کرده است. این پلتفرم بیش از 71,800 موقعیت در نقدینگی به قیمت تقریبی 927 دلار در ساعت 7:39 بعد از ظهر از دست داده است. UTC این رکورد به دلیل سقوط گسترده دومین دارایی بزرگ در بازار انواع ارز دیجیتال به ثبت رسید.

به احتمال زیاد، سرمایه‌ گذاران بودجه ‌ای برای پایین آوردن قیمت انحلال نداشته ‌اند. آنها باید با عواقب ناخوشایند وثیقه ‌گذاری کم مواجه شوند، که برای اکثر فعالان بازار، از جمله سرمایه ‌گذاران نهادی مانند سلسیوس و شرکت سرمایه گذاری سه پیکان(3AC)، به مشکل تبدیل شده است.

عملکرد قیمت اتریوم بازیکنان بزرگ را از بین می برد

یکی از غیرمنتظره ‌ترین حرکت‌ ها در بازار، سقوط اتریوم به زیر 900 دلار بود که قبلاً چیزی غیرممکن تلقی می ‌شد، به خصوص زمانی که اتریوم تقریباً 5000 دلار معامله می ‌شد.

چنین کاهش عظیمی ناشی از یک ورود نقدینگی است که هم در بازارهای مشتقه و هم در بازارهای اوراق رخ داد. با انحلال بیشتر موقعیت های بزرگ، معامله گران و سرمایه گذاران بیشتری موقعیت های(پوزیشن) معمله خود را می بندند و اتریوم خود را با قیمت بازار تخلیه می کنند و قیمت دارایی را حتی پایین تر می برند.

متأسفانه، هیچ اندیکاتوری هیچ نوع جریان ورودی را نشان نمی دهد، که تعجب آور هم نیست؛ زیرا ETH با از دست دادن بیش از 40 درصد از ارزش خود از 10 ژوئن، یکی از بدترین دارایی ها در هر دو بازار مالی و ارزهای دیجیتال است.

در زمان انتشار این پست توسط میهن سیگنال، اتریوم به قیمت 1030 دلار تغییر می کند و با موفقیت به بالای آستانه 1000 دلار بازگشته است. پایین ترین قیمت یک هفته ای در حال حاضر 885 دلار است.