نهنگ اتریوم، ١/٣ میلیون ارز ماتیک خرید

يك نهنگ اتريوم به تازگى اقدام به خريد ١/٣ ميليون ارز ماتيك كرده است، گفتنى است اين نهنگ ٣٨ ميليارد ارز شيبا اينو دارد.

نهنگ اتریوم ۳ میلیون دلار پالیگان خرید

لایت (Light)، كه از طرف وب سايت ويل آلرت به عنوان  چهارمین نهنگ بزرگ شبکه اتریوم شناخته مى شود، تعداد ارزهاى ديجيتال كيف پول خود را با خريد ۱,۳۳۷,۰۰۰ توکن پالیگان به ارزش ۳,۳۱۵,۷۶۰ دلار افزايش داد.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از ويل آلرت، اين نهنگ علاوه بر توكن پالیگان، او ۳۸ تریلیون توکن شیبا اینو به ارزش ۱,۲۸۵,۱۲۹,۴۷۰ دلار دارد که حدود ۲۷.۳۱ درصد از سبد او را تشکیل می‌دهد. همچنين ١٣/٦٢ درصد ديگر از سبد او را نیز ارز دیجیتال اتریوم تشکیل داده است.

از دیگر ارزهای دیجیتال موجود در سبد اين نهنگ بزرگ می‌ توان به توکن کریپتو دات کام، انجین کوین، تتر و رپد بیت کوین اشاره کرد.

بر اساس گزارش خبرگزارى كوين ماركت كپ، هم اكنون ارز پاليگان (ماتيك) بعد از شيبا اينو در جايگاه چهارم محبوبت ترين ارزهاى ديجيتال قرار دارد.

نهنگ هاى شيبا اينو در حال افزايش دارايى هاى خود مى باشند

بر اساس گزارش ميهن سيگنال به نقل از كوين ماركت كپ، اخيرا ١٠٠ نهنگ قدرتمند شبكه شيبا اينو، تعداد ارزهاى شيبا اينوى تحت داراييشان را به مقدار ٢/٣٦ درصد افزايش داده اند.

گفتنى است شيبا اينو بعد از اين اقدام نهنگ ها شاهد رشد قيمتى بوده و در ٢٤ ساعت گذشته ارزش شبكه شيبا اينو با رسيدن به سطح ٢١ ميليون دلارى، ٣/٤ درصد رشد كرده است.

شبکه Matic و یا پالی گان Polygon یک راه حل مقیاس پذیر برای شبکه اتریوم است. به همین ترتیب، به شما امکان می دهد معاملات مبتنی بر اتریوم طی چند ثانیه با استفاده از پروتکل های نوآورانه انجام شود تا تجربه کاربر را در طیف وسیعی از برنامه های غیرمتمرکز یا Dapp ها بهبود بخشد.