دشمنى مجارستان با صنعت ارزهاى دیجیتال

رئیس بانک مرکزی مجارستان به دنبال ممنوعیت کامل فعاليت در حوزه ارزهاى ديجيتال و همچنين استخراج ارزهای دیجیتال در اتحادیه اروپا ميباشد.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از كوين تلگراف، György Matolcsy، رىيس بانك مركزى مجارستان عقيده دارد، همانطور كه دولت چين فعاليت و استخراج ارزهاى ديجيتال را به طور كامل ممنوع اعلام كرده است و اين قانون در دولت روسيه نيز مطرح و در حال پيگيرى ميباشد، اروپا نيز بايد به صنعت ماينينگ و ارزهاى ديجيتال پايان دهد.

گئورگی ماتولسی، رئیس بانک مرکزی مجارستان پیشنهاد کرده تا همه ارزهای دیجیتال و استخراج آنها در سراسر اتحادیه اروپا ممنوع شود. بانک مرکزی مجارستان در وب‌سایت خود پستی تحت عنوان «زمان ممنوعیت تجارت و استخراج ارزهای دیجیتال در اتحادیه اروپا فرا رسیده است»، در تأیید دیدگاه خود به ممنوعیت‌های اعمال شده توسط چین و پیشنهاد بانک مرکزی روسیه درباره ممنوعیت استخراج و تجارت ارزهای دیجیتال اشاره کرده است.

رئیس بانک مرکزی مجارستان درباره ممنوعیت فعاليت اين حوزه توسط نهاد تحت هدایتش گفته است:

ما كاملا موافق با ممنوعیت کامل ارزهای دیجیتال هستيم و همچنین از دیدگاه نهاد نظارتی مالی ارشد اروپا مبنی بر اینکه توليد و استخراج بیت کوین ‌های جدید با استفاده از روش ماینینگ ممنوع شود، کاملا حمایت می‌کنیم.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از كوين تلگراف، مالتولسی در اظهارات خود همچنین می‌گوید که ارزهای دیجیتال به دلیل مقابله با خطرات سرمایه‌گذاری در حباب‌های مالی و طرح کلاه‌برداری باید ممنوع شوند.

او همچنين به نگرانى مطرح شده از طرف بانك مركزى روسيه اشاره كرد و گفت با عقيده روسيه مبنى بر خطرآفرين بودن ارزهاى ديجيتال و افزايش ريسك هاى كلاهبردارى بين كاربران، كاملا موافق است.

منبع: u.today.com