اینها برترین آلت کوین های سال ۲۰۲۴ هستند!

بازار ارزهای دیجیتال به طور مداوم در حال تحول است و در سال 2024، کارشناسان چندین آلت کوین با پتانسیل قابل توجهی را شناسایی کردند. پنج انتخاب برتر مایلز دویچر شامل آربیتروم (ARB)، اپتیمیسم (OP)، dYdX (DYDX)، سلستیا (TIA)، Thorchain (RUNE) و Frax Share (FXS) است که هر کدام بخاطر نقاط قوت و کاتالیزورهای رشد منحصر به فرد انتخاب شده اند. دویچر عواملی مانند ارتقاء شبکه، تمرکززدایی و نقدینگی را به عنوان دلایل رشد بالقوه آنها برجسته کرد.

از سوی دیگر، Michaël van de Poppe بر روی آلت‌ کوین‌ های موجود و نوظهور در سال تمرکز کرد و بر به حداقل رساندن ریسک‌ های غیرضروری تاکید کرد. اتریوم (ETH) به دلیل پتانسیلی که برای عملکرد بهتر از بیت کوین دارد، پیشرفت های مورد انتظار مانند ETF اتریوم و سیستم اثبات سهام (POS) آن، در فهرست بهترین آلت کوین ها پیشتاز است.

به نظر می رسد پوپ نسبت به اتریوم و پتانسیل آن برای بهتر شدن از بیت کوین در آینده نزدیک بسیار خوش بین است، به خصوص با توجه به روندهای تاریخی و پویایی های فعلی بازار. علاوه بر این، تمرکز بر پلتفرم های لایه ۲ مانند آربیتروم و اپتیمیسم نشان‌دهنده اعتقاد قوی به رشد و مقیاس‌پذیری اکوسیستم اتریوم است.

به نقل از beincrypto، نقش آلت کوین چین لینک در بخش‌های دیفای، RWA و NFT برای کل اکوسیستم بسیار مهم است و پوپ به پتانسیل بازگشت آن پس از یک بازار نزولی، اعتقاد دارد.

منبع: beincrypto