هدیه ۵٠٠ میلیون دلارى به دارندگان ریپل

شركت سولوژنیک که چند پروژه در شبکه «XRP Ledger» راه‌اندازی كرده است، اعلام کرد که دارندگان ریپل، ۱۰۰ میلیون توکن «SOLO» را در جریان یک ایردراپ به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار دریافت خواهند کرد.

هر شخصی که یک Trustline به آدرس SOLO Gateway برقرار کرده باشد و در زمان گرفتن اسنپ شات توکن XRP و یا SOLO داشته باشد واجد شرایط شرکت در این ایردراپ است.

حدود 2 سال پیش، 400 میلیون SOLO تولید شد تا از آن در اکوسیستم سولوژنیک استفاده شود. بیش از نیمی از این توکن ‌ها قفل شدند تا از آنها برای یک ایردراپاستفاده شود که هدف آن توسعه جامعه کاربران این توکن بود.

شركت سولوژونيك، اعلام كرد كه قصد دارد به بزرگترين پروژه مبتنى بر بلاك چين جهان تبديل شود كه فاصله بين بازارهاى مالى سنتى و بازار ارزهاى ديجيتال را پر و آنهارا به هم پيوند مى زند.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از تيم شركت سولوژونيك، اين شركت در حال ساخت اكوسيستم سولوژونيك جديد خود بر بستر شبكه متن باز XRP Ledger مى باشد كه در سال ٢٠٢١ توسط David Schwartz, Jed McCaleb, and Arthur Britto, راه اندازى شد.

به گفته اين شركت، تمام آدرس‌های حاوی توکن‌های SOLO و XRP که تا ۲۴ دسامبر با اوراکل سولوژنیک تراست‌ لاین (Trustline) ایجاد کرده باشند، در این ایردراپ شرکت‌ داده خواهند شد و در تاریخ ۲۰ ژانویه  توکن‌های خود را دریافت خواهند کرد.

اين پروژه در ادامه اضافه كرد كه در این ایردارپ ۱۰۰ میلیون توکن به دارندگان XRP و ۱۰۰ میلیون دیگر هم به دارندگان SOLO اهدا خواهد شد.

تراست لاین یکی از قابلیت‌های دفترکل XRP است که امکان صدور و اجرای تراکنش با ارزهایی به غیر از XRP را فراهم می‌کند. با این قابلیت اکانت‌ها می‌توانند حد مشخصی از ارز مورد نظرشان را نگه دارند.

منبع: Cryptoglobe.com