جشنواره کارمزد صفر صرافی کوکوین

صرافی کوکوین یکی از بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال در جهان است. این صرافی به مناسبت پنجمین سالگرد آغاز به کار خود برنامه ها و جشنواره های متنوعی را در نظر گرفته است. یکی از این برنامه ها، فرصت محدود برای کاربران برای انجام معاملات بیت کوین و اتریوم با کارمزد صفر است.

صرافی کوکوین که در سال 2017 آغاز به کار کرده است هم اکنون بیش از 20 میلیون کاربر از 200 کشور در سرتاسر جهان دارد. این صرافی بیش از 1200 جفت ارز را برای معاملات 700 ارز دیجیتال ارائه می دهد. حجم معاملات کوکوین بیش از 2 تریلیون دلار است.

کارمزد صفر در صرافی کوکوین به مدت محدود

یکی از برنامه های اعلام شده به مناسبت سالگرد آغاز به کار این صرافی، امکان انجام معاملات جفت ارزهای بیت کوین و اتریوم با کارمزد معاملاتی صفر است. طبق اخبار اعلام شده، از 12 تا 19 اکتبر (20 تا 27 مهر)، کاربران می توانند معاملات خود را در جفت ارزهای بیت کوین/ تتر، بیت کوین / یو اس دی سی، بیت کوین/ تی یو اس دی، بیت کوین/ دای، اتریوم / تتر، اتریوم / یو اس دی سی، اتریوم / تی یو اس دی، اتریوم / دای و اتریوم / بیت کوین بدون پرداخت هزینه میکر و تیکر انجام دهند.

این اقدام کوکوین که یکی از کم کارمزدترین صرافی های ارز دیجیتال است می تواند موجب ایجاد انگیزه در کاربران غیرفعال و خروج بازار از حالت رکود در وضعیت خرسی طولانی مدت آن شود.

اگر تا به حال در این صرافی فعالیت نکرده اید می توانید از این فرصت محدود برای به حداقل رساندن هزینه های معاملاتی خود استفاده کنید. با مراجعه به صفحه آموزش کار با صرافی کوکوین می توانید مراحل ثبت نام و انجام معامله در این پلتفرم بین المللی را فراگرفته و از آن استفاده کنید.

برای آگاهی از سایر برنامه ها و طرح های کوکوین می توانید آخرین اخبار صرافی ها را در سایت میهن سیگنال دنبال کنید.

نام صرافی تخفیف کارمزد IP خارج ایران لینک ثبت نام

nobitex

نوبیتکس

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

excoino

کیوسک

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

kucoin

کوکوین

دارد فعلا نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

coinex

کوینکس

دارد فعلا نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

منبع: کوین گیپ