تحلیل قیمت چین لینک: بحران در اندیکاتورها | ۱۸ شهریور

قیمت چین لینک با وجود هفته سختی که بر اکثر ارزهای دیجیتال گذشت، هفته نسبتا خوبی را سپری کرد. عملکرد این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته رشد 6.45 درصدی را نشان می دهد.

چین لینک که به تازگی در پلتفرم X آپدیتی را اعلام کرده است، توانسته ارزش تراکنش بیش از 8.4 تریلیون دلاری را ثبت کند. با وجود این پیشرفت بزرگ برای شبکه چین لینک، سناریوی قیمت متفاوت به نظر می رسد. قیمت LINK در 24 ساعت گذشته حدود 2 درصد افت داشته و اندیکاتور RSI وضعیت نزولی را نشان می دهد.

اگرچه در حال حاضر RSI به سطح 50 رسیده اما شیب رو به پایین دارد. این نشان می دهد فشار فروش زیادی وجود دارد و احتمالا در روزهای آینده ادامه خواهد یافت.

با این حال، بر خلاف RSI، اندیکاتور مکدی برخورد صعودی البته زیر خط صفر را نشان می دهد. بنابراین، وضعیت مکدی امیدوارکننده تر است. همچنین اندیکاتور AO هم سبز است و پایین تر از خط صفر قرار دارد.

نمودار روزانه قیمت چین لینک / دلار. برای مشاهده نمودار در سایز بزرگ روی آن کلیک کنید.

اگر فروشندگان قدرت بیشتری کسب کنند، برخورد صعودی ممکن است به تقاطع نزولی تبدیل شود. با توجه به وضعیت RSI، این احتمال در کوتاه مدت وجود دارد.

بررسی های میهن سیگنال نشان می دهد در داده های آن چین، میانگین عمر کوین در 3 ماه اخیر افزایش قابل توجهی داشته است. این نشانه واضحی از این است که هولدرها با وجود تغییرات قیمت به دارایی های خود چسبیده اند.

همچنین، احساسات وزنی که در ابتدای سپتامبر افت کرده بود بازیابی شده است. این یعنی با وجود مشکلات، هولدرهای LINK درباره نگهداری از این آلت کوین خوشبین هستند.

در حال حاضر تریدرهای شورت بر موقعیت های لانگ برتری دارند. این نشانه خوبی نیست زیرا موقعیت های شورت بیشتر مسئول فشار فروش بیشتر در بازار فعلی هستند.

منبع: ambcrypto