تحلیل قیمت لایت کوین ۲۲ فروردین ۱۴۰۰

نکات مهم تحلیل:

  • قیمت لایت کوین به قله سه ساله رسیده است. در 30 روز اخیر لایت کوین بیشترین افزایش قیمت را داشته است.
  • شکست مقاومت 256 دلار باعث ادامه حرکت صعودی قیمت شده است.

افزایش 550 درصدی قیمت لایت کوین در یک سال اخیر

لایت کوین از ابتدای چرخه گاوی کنونی تحت نظر بوده است. با اینکه این ارز خارج از فضای دیفای قرار دارد این باعث نشده سرمایه گذاران به آن توجه نکنند.  قیمت لایت کوین در یک سال گذشته 550 درصد رشد کرده است. با اینکه این رقم زیاد به نظر می رسد اما در مقایسه با سایر آلت کوین ها رقم بزرگی نبوده است.

پس از افزایش تدریجی از کف 25 دلار در مارس 2020 این ارز اکنون با مقاومت 250 دلار دست و پنجه نرم می کند. اگر این مقاومت با قدرت شکسته و تبدیل به حمایت شود احتمال افزایش قیمت تا 300 دلار برای اولین بار در سه سال اخیر وجود خواهد داشت. سطح مقاومتی 300 دلار با خط روند بالایی یک کانال صعودی سه ساله برخورد خواهد کرد.

نمودار روزانه

نمودار روزانه لایت کوین / دلار. برای مشاهده نمودار در سایز اصلی روی آن کلیک کنید.

در نتیجه شکل گرفتن یک کف دوقلو در حمایت 165 دلار، قیمت لایت کوین 50 درصد رشد کرده است. این الگو یک سیگنال صعودی بازگشت قیمت است چراکه در یک ماه گذشته قیمت در کانال صعودی باقی مانده است.

این تایید می کند که خریداران همچنان در بازار حضور دارند و منتظر فرصت مناسب برای کسب سودهای بیشتری هستند.

در اندیکاتور RSI شکست واضحی به زیر روند 30 روزه دیده می شود. این می تواند باعث شود RSI یک روزه به منطقه اشباع خرید برسد.

RSI استوکستیک هم این دیدگاه صعودی را تایید می کند چرا که در مقدار 66 این اندیکاتور الگوی پرچم صعودی تشکیل داده است. این پرچم گاوی 2 هفته است که تشکیل شده و سیگنالی است از اینکه قبل از هرگونه روند انفجاری صعودی، تقویت و استراحت رخ خواهد داد.

 

راستی! برای سهولت دسترسی شما به آخرین سیگنال ها کانال تلگرام VIP میهن سیگنال برای شما عزیزان ساخته شده.

همچنین برای مشاهده جدیدترین تحلیل های بیت کوین روی تحلیل بیت کوین کلیک نمایید.

منبع: کوین گیپ