عملکرد ضعیف بازار ارزهاى دیجیتال

ارزش بازار ارزهاى ديجيتال به ضعيف ترين سطح عملكردى خود از سال ٢٠١٥ تا كنون رسيده است. اين بازار شاهد ريزش ٢٢/٧ درصدى بوده كه بيشترين ميزان افت قيمتى از سال ٢٠١٥ تاكنون ميباشد.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از كوين تلگراف، بر اساس داده‌های وبسایت تریدینگ ویو، ارزش بازار ارزهای دیجیتال در ماه ژانویه امسال ریزش ۵۰۰ میلیارد دلاری داشته و از حدود ۲.۲ تریلیون دلار در ابتدای ماه، به ارزش ۱.۷ تریلیون دلار رسیده است.

گفتنى است ارزش بازار ارزهاى ديجيتال ١ تريليون دلار از اوج قيمتى خود پايين تر آمده است.

تريدينگ ويو در ادامه گزارشش اضافه كرد، ارزهایی که بهترین عملکرد را نیز در سال ۲۰۲۱ داشته‌اند، مانند سولانا (SOL) و اکسی اینفینیتی (AXS) از اوج قیمتی خود بیش از ۶۰ درصد فاصله دارند.

همچنين اوج قیمتی بیت کوین تاکنون، ارزش بازار ۱ تریلیون دلار کاهش یافته است.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از كوين تلگراف، قیمت بیت کوین از اوج ۶۹,۰۰۰ دلاری خود حدود ۴۴ درصد و قیمت اتریوم نیز حدود ۴۵ درصد از اوج قیمتی خود ریزش داشته‌اند.

گفتنى است، میم کوین‌های معروف بازار مانند دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) به ترتیب با کاهش قیمت حدود ۸۰ و ۷۵ درصدی از زمان اوج قیمتی مواجه شده‌اند. 

گفتنى است، نرخ بیت‌کوین مانند روز گذشته در کانال ۳۷ هزار دلار بود و به قیمت ۳۷ هزار و ۹۷۰ دلار در بازار معامله شد. قیمت اتریوم نیز امروز به ۲ هزار و ۶۰۸ دلار رسیده است.

منبع: cointelegraph.com