شیبا اینو پربازدید ترین ارز کوین مارکت کپ شد

ارز شيبا اينو تبديل به پربازديدترين ارز ديجيتال سال ٢٠٢١ از نگاه وب سايت كوين ماركت كپ شد.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از كوين ماركت كپ، شيبا اينو سال گذشته، نسبت به بيت كوين و اتريوم به محبوييت بالاترى دست يافته است.

توکن شیبا اینو ارز مبتنى بر شبكه اتريوم که اوایل امسال توجه عده زیادی از معامله‌ گران را به خود جلب کرده بود، در وب‌ سایت کوین مارکت کپ به‌عنوان پربازدیدترین ارز دیجیتال سال شناخته شد.

این توکن که به عنوان يك شت كوين شناخته مى شد، در نهایت توانست بیشترین بازدهی را در سال ۲۰۲۱ به نام خود ثبت كند، در طى سالى كه گذشت اين ارز با  ۱۸۸ میلیون بازدیدکننده در کوین مارکت کپ، توانست جايگاه خود را از پيش محكمتر كند.

شیبا اینو در مقایسه با بیت کوین با ۱۴۵ میلیون بازدید و رقیب اصلی خود یعنی دوج کوین با ۱۰۷ میلیون بازدید، عملکرد بهتری در این وب‌ سایت داشته است.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از يوتودى، اتریوم و کاردانو نیز به ترتیب با ۸۶ میلیون و ۸۱ میلیون بازدید در جایگاه‌های چهارم و پنجم قرار دارند. 

گفتنى است بعد از معرفى ارز شيبا اينو به عنوان پربازديدترين ارز سال توسط كوين ماركت كپ، ١/٤ ميليون از كاربران اين وب سايت اقدام به اضافه كردن شيبا اينو به واچ ليست خود كردند.

سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) برای اولین بار در ماه می سال 2013 توسط فردی به نام براندون چز (Brandon Chez) تاسیس شد و از همان ابتدا با سرعت بسیار بالا مورد اعتماد کاربران، موسسات و رسانه ها قرار گرفت و دلیل آن نیز رصد ارزها و مقایسه هزارن ارز دیجیتال بود که توسط رسانه های مهم نیز این امر ذکر شد به گونه ای که حتی ایالت متحده نیز از داده های CoinMarketCap به جهت تحقیق و گزارش های خود استفاده می کند.

منبع: u.today.com