ورود مک دونالد به متاورس

رستوران زنجيره اى برجسته مک دونالد قصد دارد با راه‌اندازی یک رستوران مجازی وارد حوزه متاورس شود.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از يوتودى، بر اساس اطلاعات منتشر شده از اپليكيشن هاى trademark، رستوران زنجيره اى مك دونالد در حال ورود به حوزه متاورس ميباشد.

غول فست‌فود مک‌ دونالد (McDonald’s) ظاهراً در حال طراحی برنامه ‌هایی برای تبدیل شدن به بخشی از متاورس است.

اين رستوران زنجيره اى كه بزرگ ‌ترین رستوران زنجیره‌ای جهان عنوان شده است، ۱۰ درخواست برای ارائه کالاهای مجازی و محصولات نوشیدنی در قالب فایل‌ های رسانه‌ای قابل دانلود ثبت كرده است، گفتنى است اين كالاهاى مجازى حاوی توکن‌ های غیرمثلی (NFT) ميباشد.

این شرکت مستقر در شیکاگو همچنین در حال آماده شدن برای راه‌اندازی یک رستوران مجازی با کالاهای واقعی و مجازی است.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از يوتودى، مک دونالد همچنین قصد دارد رویدادهای سرگرمی مختلفی مانند برگزاری کنسرت را در فضای متاورس راه اندازى کند.

این شرکت آمریکایی که به عنوان بزرگترین زنجیره فست فود در سطح جهان شناخته می شود، اخیراً به یک نام برتر در دنیای ارزدیجیتال تبدیل شده است.

پيش تر، مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک، قول داد در صورتی که مک دونالد دوج کوین (DOGE) را به عنوان روش پرداخت بپذیرد، یک وعده مک دونالد در برنامه زنده تلویزیون بخورد.

مک دونالد نیز در پاسخ گفت اگر تسلا برای فروش ماشین هایش گریمیس (Grimace) را بپذیرد مک دونالد دوج کوین را برای پرداخت هزینه غذاهایش می پذیرد. گریمیس نام شخصیت چاق و بنفشی است که مک دونالد برای تبلیغات از آن استفاده می کند. توکنی با این نام وجود ندارد و پاسخ مک دونالد فقط در حد شوخی بوده است.

منبع: u.today.com