مقاومت مایکرواستراتژى در نگهدارى بیت کوین هایش

به گفته مديرعامل مايكرو استراتژى، ذخیره بیت کوین مایکرواستراتژی که ارزشی ۵ میلیارد دلاری دارد فروخته نخواهد شد.

به گزارش ميهن سيگنال به نقل از يوتودى، على رغم اصلاح قدرتمند اخير بازار، شركت غول آساى مايكرواستراتژى، به هيچ عنوان قصد فروش بيت كوين هايش را ندارد.

علی‌رغم اصلاح بازار بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال که منجر به کاهش ۳۰ تا ۴۰ درصدی قیمت اکثر دارایی‌های دیجیتال شد، مدیرعامل شرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy) که ذخیره بیت کوین آن ارزشی معادل ۵ میلیارد دلار دارد اعلام کرده است که شرکت او قصد فروش دارایی‌های خود را ندارد.

به گفته مدير اجرايى اين شركت، مايكرواستراتژى در حال حاظر فقط به خريد و نگهدارى بيت كوين مشغول است و اقدام به فروش آنها نخواهد كرد، او اضافه كرد كه اين شركت طبق استراتژى (Holinding) پيش مى رود، در اين استراتژى، معامله گران و سرمايه گزاران تقريبا تحت عيچ شرايطى دست به فروش دارايى هاى خود نميزنند.

مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیر عامل مایکرواستراتژی، همچنان معتقد است که بیت کوین یکی از بهترین جايگزين ها برای ریسک ‌های تورمی است. گفتنى است اکثر کارشناسان حوزه ارزهاى ديجيتال به دلیل کمبود داده‌های تاریخی، با اين استراتژی موافق نیستند.

گفتنى است، شرکت مایکرو استراتژی با وجود ضرر 424.8 میلیون دلاری خود در سه ماهه دوم سال 2021، باز هم بیت کوین خریداری كرد. لازم به ذکر است که تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۱ (۹ تیر ۱۴۰۰)، شرکت MicroStrategy مقدار تقریبی ۱۰۵,۰۸۵ واحد رمز ارز BTC به ارزش ۲/۰۵۱ میلیارد دلار را در اختیار داشت و در مجموع ۶۸۹/۶ میلیون دلار از زمان خریدن این دارایی دیجیتال از دست داده و ضرر کرده بود. ولی با وجود گزارش خسارت ۴۲۴/۸ میلیون دلاری در سه ماه دوم سال، این شرکت نرم افزاری متعهد شده است تا Bitcoin بیشتری بخرد.

منبع: u.today.com